Ja hoor, daar zijn veel tools voor. Maar misschien is het handig als je even uitlegt wat je precies wilt?
[ Voor 54% gewijzigd door Archie_T op 17-03-2004 13:04 ]
Dat is inderdaad handiger, ik wil per container (Novell OU) een overzicht hebben van de rechten op de volumes van Novell die aan de onderliggende users verstrekt worden.
Voor Windows server is het eigenlijk hetzelfde verhaal, alleen dan per groep ipv per container.
Voor Windows server is het eigenlijk hetzelfde verhaal, alleen dan per groep ipv per container.
Novell is voor mij lang geleden (jammergenoeg) maar ik dacht dat je met NW admin vrijwel alle rechten eruit kon halen, maar jij hebt waarschijnlijk een rapportage nodig en dat weet ik niet.Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 13:09:
Dat is inderdaad handiger, ik wil per container (Novell OU) een overzicht hebben van de rechten op de volumes van Novell die aan de onderliggende users verstrekt worden.
Voor rechten op een NT/2000 server zou ik security explorer eens proberen of welicht dumpacl van sysinternals.
Heb je zelf uberhaupt wel gezocht?Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 13:29:
ja en nu ben ik toch nog erg geintresseerd in een tool voor Novell...
www.novell.com/coolsolutions <- lots of tools to do the job
offtopic:
Grrrr @ JSS, nu heb ik een SA post
Grrrr @ JSS, nu heb ik een SA post
[ Voor 4% gewijzigd door DGTL_Magician op 17-03-2004 14:00 ]
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Pagina: 1