Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Mag ik me wel zorgen maken over de geplaatste reacties en vooral de gedane moderaties? Ik wil anders een refund van de vebruikte modpuntenRobin Vreuls schreef op 17 maart 2004 @ 12:36:
Lege entry wordt weggehaald bij de volgende tracker-update, maak je daar maar geen zorgen over.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Robin Vreuls schreef op 17 maart 2004 @ 12:36:
Lege entry wordt weggehaald bij de volgende tracker-update, maak je daar maar geen zorgen over.
Er wordt geen verantwoordelijkheid afgelegd cq. correspondentie gedaan over geplaatste reacties, modpunten, gedane moderaties of verloren geraakte bloemkolen. Art 432b wetboek van Tweakers.net.Beaves schreef op 17 maart 2004 @ 12:43:
[...]
Mag ik me wel zorgen maken over de geplaatste reacties en vooral de gedane moderaties? Ik wil anders een refund van de vebruikte modpunten
Dus die bloemkolen die ik kwijt ben geraakt op de FP hoef ik niet terug te verwachten? JammerReemF schreef op 17 maart 2004 @ 12:47:
[...]
Er wordt geen verantwoordelijkheid afgelegd cq. correspondentie gedaan over geplaatste reacties, modpunten, gedane moderaties of verloren geraakte bloemkolen. Art 432b wetboek van Tweakers.net.
Waarom is'ie trouwens weg? Volgens mij was het best een interessant onderwerp. Stond het sneller dan normaal vol met flames en trolls?
Ik heb niet gezien waar die post over ging. Op het moment van melding was ie helemaal leeg, tot de titel aan toe. Brakheid van MySQL ofzo, komt wel eens voor helaas.
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik wil een refund van m'n besteedde tijd aan de postMag ik me wel zorgen maken over de geplaatste reacties en vooral de gedane moderaties? Ik wil anders een refund van de vebruikte modpunten
'ofzo' ?Brakheid van MySQL ofzo, komt wel eens voor helaas.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
[open deur]Wouter Tinus schreef op 17 maart 2004 @ 13:18:
Hebben we ooit een nieuwspost getrashed vanwege het niveau van de reacties? Nee, en dat is nu dus ook niet de reden.
Ik heb niet gezien waar die post over ging. Op het moment van melding was ie helemaal leeg, tot de titel aan toe. Brakheid van MySQL ofzo, komt wel eens voor helaas.
PostgreSQL is wel een echte database die niet zomaar corrupt raakt
[/open deur]
dat doet MySQL ook niet, zolang je 'm maar goed voertBeaves schreef op 17 maart 2004 @ 13:46:
[...]
[open deur]
PostgreSQL is wel een echte database die niet zomaar corrupt raakt![]()
[/open deur]
Het zou ook een bug in de DSP kunnen zijn, er zijn min of meer op de zelfde manier ook wel eens pagina's uit reviews verdwenen toen we er met meerdere mensen tegelijk in bezig waren, dat bleek te komen door een bug m.b.t. het 'locken'. Ik weet niet of Femme transactions gebruikt, maar het stuk van de DSP waarmee nieuwsposts worden gebouwd was er al lang voor we InnoDB gingen gebruiken, dus ik vermoed eigenlijk van niet[b]EfBe schreef op 17 maart 2004 @ 13:29
'ofzo' ?Jullie gebruiken toch InnoDB, met transactions neem ik aan?
[ Voor 9% gewijzigd door Wouter Tinus op 17-03-2004 14:03 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Wouter Tinus op 17-03-2004 14:09 ]
Verwijderd
Alsof jij die niet tot over je oren omkomt in de dingenBeaves schreef op 17 maart 2004 @ 12:43:
[...]
Mag ik me wel zorgen maken over de geplaatste reacties en vooral de gedane moderaties? Ik wil anders een refund van de vebruikte modpunten
Als een nieuwspost online wordt gezet, krijgt deze een ID toegewezen. Als een post vervolgens getrasht wordt, dan komt dat ID dus weer vrij en kan er een nieuw nieuwsje onder dat ID gepost worden. Dat is hier dus ook gebeurd.newpegasus schreef op 17 maart 2004 @ 14:24:
als ik in mijn history kijk naar de sites die ik bezocht heb op t.net dan staat er een bij de titelloos is. (dat zou hem moeten zijn dacht ik) maar dan komt de bericht over de philips 8x brander, maar die heb ik vandaag hjelemaal niet bezocht? zou die post dezelfde id gekregen hebben ofzo?? ik heb hem dus niet meer, maar ik heb hem straks wel bezocht. vreemd...
[edit]
* Harm heeft de titel wat opgeleukt
[ Voor 4% gewijzigd door Harm op 17-03-2004 14:29 ]
Dat is niet van belang, het gaat om het princiepeVerwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 14:26:
[...]
Alsof jij die niet tot over je oren omkomt in de dingen
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Als we de tekst terug kunnen halen, zal dat geen enkel probleem zijn. Maar de tekst is weg...P_de_B schreef op 17 maart 2004 @ 21:23:
Ben ik te brutaal als ik vraag of de post nog weer online komt? Het leek mij wel intressant namelijk
Verwijderd
Het is inderdaag rete jammer. Want het was een heel goed stukkie. Ik had liever gehad dat dat Philips artikel verloren was gegaan. Maar daar kunnen sommige mensen natuurlijk ook anders over denken.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 21:50:
Ik was hem op mijn werk aan het kijken. Ik zal als ik er morgen weer ben eens kijken of hij nog in de cache staat. Waar kan ik hem dan naar toe opsturen?
Het is inderdaag rete jammer. Want het was een heel goed stukkie. Ik had liever gehad dat dat Philips artikel verloren was gegaan. Maar daar kunnen sommige mensen natuurlijk ook anders over denken.