Missende en lege nieuwspost

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hij is nu pleite MET mn zorgvuldig getikte reacties. *sniff*.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

:D

Professioneel Hyves-weigeraar

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

We zijn ermee bezig :)

LinkedIn
Instagram

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-02 22:17

newpegasus

Hertog

Ook de nieuwspost over .Net doet t niet zoals ie zou moeten. de reacties waren net wel zichtbaar, maar de newspost zelf niet meer.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:56
Ok :).

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
er staat nu linksboven een lege regel in de index, maar het artikel is wel weg :? :o :D

• Robin
  • Niet online
Lege entry wordt weggehaald bij de volgende tracker-update, maak je daar maar geen zorgen over :+.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

Beaves

Usque ad Finem

Robin Vreuls schreef op 17 maart 2004 @ 12:36:
Lege entry wordt weggehaald bij de volgende tracker-update, maak je daar maar geen zorgen over :+.
Mag ik me wel zorgen maken over de geplaatste reacties en vooral de gedane moderaties? Ik wil anders een refund van de vebruikte modpunten :+

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• HunterPro
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 17 maart 2004 @ 12:36:
:* robin O+ :* :* ;) :P

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

Beaves schreef op 17 maart 2004 @ 12:43:
[...]

Mag ik me wel zorgen maken over de geplaatste reacties en vooral de gedane moderaties? Ik wil anders een refund van de vebruikte modpunten :+
Er wordt geen verantwoordelijkheid afgelegd cq. correspondentie gedaan over geplaatste reacties, modpunten, gedane moderaties of verloren geraakte bloemkolen. Art 432b wetboek van Tweakers.net.

:P

LinkedIn
Instagram

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

ReemF schreef op 17 maart 2004 @ 12:47:
[...]

Er wordt geen verantwoordelijkheid afgelegd cq. correspondentie gedaan over geplaatste reacties, modpunten, gedane moderaties of verloren geraakte bloemkolen. Art 432b wetboek van Tweakers.net.

:P
Dus die bloemkolen die ik kwijt ben geraakt op de FP hoef ik niet terug te verwachten? Jammer :|

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-01 22:54
Mijn reactie ook weg dus :(

Waarom is'ie trouwens weg? Volgens mij was het best een interessant onderwerp. Stond het sneller dan normaal vol met flames en trolls?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hebben we ooit een nieuwspost getrashed vanwege het niveau van de reacties? Nee, en dat is nu dus ook niet de reden.

Ik heb niet gezien waar die post over ging. Op het moment van melding was ie helemaal leeg, tot de titel aan toe. Brakheid van MySQL ofzo, komt wel eens voor helaas.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Mag ik me wel zorgen maken over de geplaatste reacties en vooral de gedane moderaties? Ik wil anders een refund van de vebruikte modpunten
Ik wil een refund van m'n besteedde tijd aan de post :(

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Brakheid van MySQL ofzo, komt wel eens voor helaas.
'ofzo' ? :) Jullie gebruiken toch InnoDB, met transactions neem ik aan?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Wouter Tinus schreef op 17 maart 2004 @ 13:18:
Hebben we ooit een nieuwspost getrashed vanwege het niveau van de reacties? Nee, en dat is nu dus ook niet de reden.

Ik heb niet gezien waar die post over ging. Op het moment van melding was ie helemaal leeg, tot de titel aan toe. Brakheid van MySQL ofzo, komt wel eens voor helaas.
[open deur]
PostgreSQL is wel een echte database die niet zomaar corrupt raakt ;)
[/open deur]

• HunterPro
  • Niet online
Beaves schreef op 17 maart 2004 @ 13:46:
[...]

[open deur]
PostgreSQL is wel een echte database die niet zomaar corrupt raakt ;)
[/open deur]
dat doet MySQL ook niet, zolang je 'm maar goed voert ;) [/zijdeur]

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

[b]EfBe schreef op 17 maart 2004 @ 13:29
'ofzo' ? :) Jullie gebruiken toch InnoDB, met transactions neem ik aan?
Het zou ook een bug in de DSP kunnen zijn, er zijn min of meer op de zelfde manier ook wel eens pagina's uit reviews verdwenen toen we er met meerdere mensen tegelijk in bezig waren, dat bleek te komen door een bug m.b.t. het 'locken'. Ik weet niet of Femme transactions gebruikt, maar het stuk van de DSP waarmee nieuwsposts worden gebouwd was er al lang voor we InnoDB gingen gebruiken, dus ik vermoed eigenlijk van niet :).

[ Voor 9% gewijzigd door Wouter Tinus op 17-03-2004 14:03 ]

• JeroenB
Oh hij's gewoon kwijtgeraakt? Da's jammer :( Ik dacht misschien kreeg de poster spijt van zijn post ofzo.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als iemand de tekst nog in z'n proxy/browsercache heeft staan horen we het graag, dan kan ie weer online gezet worden. Met een simpele query moeten de reacties dan ook wel terug te krijgen zijn, aangezien er vast geen cascading deletes worden gebruikt :P.

[ Voor 26% gewijzigd door Wouter Tinus op 17-03-2004 14:09 ]

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-02 22:17

newpegasus

Hertog

als ik in mijn history kijk naar de sites die ik bezocht heb op t.net dan staat er een bij de titelloos is. (dat zou hem moeten zijn dacht ik) maar dan komt de bericht over de philips 8x brander, maar die heb ik vandaag hjelemaal niet bezocht? zou die post dezelfde id gekregen hebben ofzo?? ik heb hem dus niet meer, maar ik heb hem straks wel bezocht. vreemd...

Verwijderd

Beaves schreef op 17 maart 2004 @ 12:43:
[...]

Alsof jij die niet tot over je oren omkomt in de dingen :P

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
newpegasus schreef op 17 maart 2004 @ 14:24:
als ik in mijn history kijk naar de sites die ik bezocht heb op t.net dan staat er een bij de titelloos is. (dat zou hem moeten zijn dacht ik) maar dan komt de bericht over de philips 8x brander, maar die heb ik vandaag hjelemaal niet bezocht? zou die post dezelfde id gekregen hebben ofzo?? ik heb hem dus niet meer, maar ik heb hem straks wel bezocht. vreemd...
Als een nieuwspost online wordt gezet, krijgt deze een ID toegewezen. Als een post vervolgens getrasht wordt, dan komt dat ID dus weer vrij en kan er een nieuw nieuwsje onder dat ID gepost worden. Dat is hier dus ook gebeurd.

[edit]
* Harm heeft de titel wat opgeleukt :) .

[ Voor 4% gewijzigd door Harm op 17-03-2004 14:29 ]

• JeroenB
De bewuste post heeft hetzelfde ID als de Philips DVD-brander post ja. Dat is ook de reden dat ik hem niet meer in mijn cache heb :(

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 14:26:
[...]

Alsof jij die niet tot over je oren omkomt in de dingen :P
Dat is niet van belang, het gaat om het princiepe O-)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ben ik te brutaal als ik vraag of de post nog weer online komt? Het leek mij wel intressant namelijk :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
P_de_B schreef op 17 maart 2004 @ 21:23:
Ben ik te brutaal als ik vraag of de post nog weer online komt? Het leek mij wel intressant namelijk :)
Als we de tekst terug kunnen halen, zal dat geen enkel probleem zijn. Maar de tekst is weg...

Verwijderd

Ik was hem op mijn werk aan het kijken. Ik zal als ik er morgen weer ben een kijken of hij nog in de cache staat. Waar kan ik hem dan naar toe opsturen?

Het is inderdaag rete jammer. Want het was een heel goed stukkie. Ik had liever gehad dat dat Philips artikel verloren was gegaan. Maar daar kunnen sommige mensen natuurlijk ook anders over denken. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 21:50:
Ik was hem op mijn werk aan het kijken. Ik zal als ik er morgen weer ben eens kijken of hij nog in de cache staat. Waar kan ik hem dan naar toe opsturen?

Het is inderdaag rete jammer. Want het was een heel goed stukkie. Ik had liever gehad dat dat Philips artikel verloren was gegaan. Maar daar kunnen sommige mensen natuurlijk ook anders over denken. :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je kunt hem naar redactie [a] tweakers.net sturen als je hem terug kunt vinden, dat zou heel behulpzaam zijn :).

Pagina: 1