Toon posts:

Operator naam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ben ik nu wel een heledomme vraag aan het stellen maar, ik ben nu al uren aan het zoeken in alle reactie over de v525 maar kan nergens het vinden in de begin pagina van dit topic zie ik een foto van de v525 zonder operator naam kun je dit uitschakelen? hoe??
deze foto bedoel ik----->http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/9.jpg

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Dit kan je denk ik niet uitschakelen, de afbeelding van die telefoon is gewoon een foto van een V500 zoals ie oorspronkelijk geleverd werd door Motorola. Overigens had dit ook gewoon in het grote V500/V525 topic gekund. ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
pastapappie.NET schreef op 17 maart 2004 @ 11:37:
Dit kan je denk ik niet uitschakelen, de afbeelding van die telefoon is gewoon een foto van een V500 zoals ie oorspronkelijk geleverd werd door Motorola. Overigens had dit ook gewoon in het grote V500/V525 topic gekund. ;)
I know, was mijn bedoeling ook maar ging een beetje fout zit er nu net voor de eerste x op maarja wat een boel over de v525 de belangrijke tools en leuke dingen voor mijn v525 kan ik niet vinden keb alleen de foto remover gevonden en zelf aangepast omdat Bunny.jpg enzo niet weg gingen

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 11:44:
[...]

I know, was mijn bedoeling ook maar ging een beetje fout zit er nu net voor de eerste x op maarja wat een boel over de v525 de belangrijke tools en leuke dingen voor mijn v525 kan ik niet vinden keb alleen de foto remover gevonden en zelf aangepast omdat Bunny.jpg enzo niet weg gingen
[off-topic]

welkom @GoT ;) Wel eens van leestekens gehoord? :) Word helemaal scheel als ik dit zo lees... ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
Gully schreef op 17 maart 2004 @ 13:09:
[...]

[off-topic]

welkom @GoT ;) Wel eens van leestekens gehoord? :) Word helemaal scheel als ik dit zo lees... ;)
Ohwja, 8)7

Dat is een goeie tip!