Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MP3] Megastick 256MB pikt rare frequenties op

Pagina: 1
Acties:

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
Als hij in radio staat doet hij normaal, maar als ik het volgende doe schakelt hij over naar frequenties als 8.2 Mhz 35.5Mhz
1. Ga naar radio mode
2. Druk de puaze toets in totdat de power off progress bar half vol is, laat dan los.
3. De speler blijft enkele seconden steken en gaat dan weer naar radio mode (zoals het zou moeten zijn)
4. als ik dan weer kort op de pauze toets druk om van preselectie te veranderen gaat hij naar vreemde frequenties... Soms ontvang ik er dingen op die niet op de gewone FM te vinden zijn... Het is gewone muziek maar volgens mij geen lange golf (klinkt zuiver).

edit:
Firmware versie 2.11

[ Voor 3% gewijzigd door deleenheir op 17-03-2004 11:34 ]

"If it works, don't fix it"

Verwijderd

isset geen am ofzo? OP een gewone radio zit ook am en fm

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:19
geen id hoe het komt maar die frequenties lager dan 88.1 en hoger dan 107 zijn van de luchtvaart volgens mij dus dan kan je schiphol ontvangen op 121.8 :)

                           

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
jeehaa schreef op 17 maart 2004 @ 13:57:
geen id hoe het komt maar die frequenties lager dan 88.1 en hoger dan 107 zijn van de luchtvaart volgens mij dus dan kan je schiphol ontvangen op 121.8 :)
jahaa; schiphol draait verzoeknummertjes voor hun piloten (j/k)

zou wel leuk zijn idd als je dat soort frequenties kan ontvangen :)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
Lol zou wel fijn zijn....

Weet er iemand toevallig of er logica in zit op welke manier de speler de mp3's afspeelt??? Eerst per dir en dan??? Niet in alfabetische volgorde...

"If it works, don't fix it"