Office 2000 Installer

Pagina: 1
Acties:

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Ik heb hier een Win2000 SP4 computer met daarop Office2000.
Elke keer als er een Office-applicatie gestart wordt, word ook de Installer gestart.
Hoogst vervelend, maar nog niet het ergste.

Bij het openen van een attachment (office) vanuit een email zal er een melding komen 'Bestand niet gevonden'. Vervolgens zal de applicatie (Word, Excel, etc) wel gestart worden maar zal het document niet openen. Is de applicatie al gestart, dan is dit geen probleem.

In het logboek komt deze melding terug als een functie 'OfficeUserData' en 'De bron (Null) bestaat niet.

Analyse en Herstel is al een keer gedraaid, net als een herinstallatie en een schone installatie.

Verwijderd

Installeer je Office 2000 volledig of standaard? Als je de standaard installatie gebruikt kan je proberen om de volledige installatie te doen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Had je met de search ook wel kunnen vinden denk ik. Maar vooruit, ik ben in een goede bui: Windows Installer van Office 2000 ;) Suc6

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Dat draadje had ik inderdaad al gevonden ;)
De laatste opties, die registerkeys, konden het probleem niet oplossen.

Ik zal nog wel eens kijken op de site van MS, maar daar kon ik in eerste instantie het probleem niet vinden.

Maar dat neemt niet weg dat ik nog met dat attachment-verhaal zit.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

RemcoZ schreef op 17 maart 2004 @ 11:50:
Dat draadje had ik inderdaad al gevonden ;)
De laatste opties, die registerkeys, konden het probleem niet oplossen.
offtopic:
Geef dan de volgende keer alvast even aan wat niet hielp. Scheelt ons weer overbodig 'werk', handig al seen ander later dit topic vind en belangrijk voor jou: dan is het makkelijker om andere oplossingen te bedenken omdat er niet wordt gestopt met denken na het vinden van een topic of tig :P

MS heeft een Office 2000 renmoval wizard op de site staan, probeer die anders even en installeer daarna weer schoon.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)