Iiyama A902MT + Creative Webcam probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Topicstarter
Ik heb dus bij mijn monitor een webcam gekregen en nu wilde ik die wel eens draaiende hebben. Alleen als ik bijvoorbeeld zo'n programma draai dan stopt me cam gewoon na een bepaalde tijd (gaat lampie uit). Ik heb het geprobeerd gewoon achterin de pc (usb) en op de usb hub aan te sluiten. Maar het maakt niks uit. Ik heb de Creative webcam software gebruikt en KabCam. En ik heb ook wel eens dat ie zegt dat de driver in gebruik is terwijl ik niks kan detecteren dat dat zo is. :(

Dus als iemand ook deze monitor heeft met webcam en hem wel draaiende heeft wil ik graag horen hoe diegene dat gedaan heeft :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Hiero ook veel problemen. PC start zomaar opnieuw op onder win2000. Ben niet helemaal zeker van de kwaliteit van die drivers. Of er is een hardware conflict met de USB hub (heb gelezen dat via drivers usb niet super ondersteunen) Verder Asus A7v tbird900 slive1024 powercolor gforce2mx 256mb ram A902MT.

Suc6 laat het hier even weten wanneer je iets hebt gevonden

Verwijderd

Bij mij draait het hele zaakje super. De monitor is een juweel en de webcam is een goedkoop geval. De Philips vesta pro moet een stuk beter zijn.
Ik draai wel met een kopermijn 500@750 cusl2 en geforce 1 DDR.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Topicstarter
Het vage is dat de muis als het ware op standby gaat staan (net alsof er niet genoeg stroom is, terwijl ik een 300 watt voeding heb). Maar ik heb de webcam wel draaiende en als hij uitvalt steek ik de draad er gewoon weer in... maar ik denk dat het idd wat met de drivers heeft te maken.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD