Toon posts:

[TFT] Geen beeld bij opstarten, pas bij windows beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een FLATRON L1710B die ik met de gewone kabel (niet digitaal) heb aangesloten op mijn computer. Echter de eerste tijd kreeg ik gewoon het bios te zien, dat windows gestart wordt en daarna natuurlijk windows. Maar nu krijg ik alleen maar te zien dat windows gestart is, ik kan dus niet meer zien dat mijn gebeugen getest wordt, mijn harddiskjes gevonden worden en dat windows gestart wordt.

Heeft iemand een idee wat dit betekend?

Error melding die ik krijg van mijn beeldscherm.

code:
1
2
3
4
5
D S U B

Input Signal

Out of Range

• Kzoutnieweten
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 16:23
Ik weet niet precies hoe het zit, maar het heeft iets te maken met de resolutie die de vga-poort heeft bij het booten. Dit probleem doet zich voor bij veel meer pc/flatscreens maar volgens mij is hier weinig aan te doen, wil je je bios echt zien moet je gewoon ff een crt'tje aansluiten werkt perfect (als je die hebt natuurlijk).

(edit: ff kromme zin veranderd)

[ Voor 12% gewijzigd door Kzoutnieweten op 17-03-2004 11:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja een CRTtje aansluiten is natuurlijk de gemakkelijkste mogelijkheid maar niet de oplossing; meer een omweg...

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Dit heeft te maken met instellingen van je monitor. Zet hem terug op fabrieksinstellingen.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het geprobeerd maar snap niet geheel hoe dat met het menutje moet van deze monitor :{

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
welke volgorde zet je alles aan? Eerst je pc en daarna je monitor? Of staat je monitor altijd al op stand by? Hoelang zit er tussen het aanzetten van je pc en je monitor :) ?

Verwijderd

Topicstarter
nou daar zit ongv 1 seconde tussen... ik ga eens proberen de fabrieks instellingen te gebruiken... we zullen zien.
Pagina: 1