Ik heb grote twijfels over de betrouwbaarheid van MBM. Mijn meetresultaten zijn (idle) CPU socket 42 CPU 58 Kast 40. Het inwendige van mijn kast voelt zeker niet warm aan, de basis van mijn koeler hooguit lauwwarm. De lucht die achterop uitgeblazen wordt is gewoon koel. Zodra ik bijv. winamp5 start schiet de cpu temp omhoog naar de 70 graden. De processor belasting blijft hierbij onder de 5%.
Ik wil mijn systeem gaan overklokken, maar niet eerder dan ik weet hoe de temperaturen van mijn systeem echt zijn. Zou ik met de coolermaster aerogate II of de enermax tectroid A5 wel betrouwbare metingen krijgen? Zou het kunnen zijn dat mijn koeler niet goed vast zit of dat ik andere koelpasta er onder moet smeren?
Syteem: aopen H600B, asus a7n8x-x, 2600+, 2x 512MB, 2x 40GB, 2x 4GB scsi, sapphire 9600pro, DVD, CDRW.
Koeling: 2x outtake achterop, 1x intake zijkant, whisperrock IV
Ik wil mijn systeem gaan overklokken, maar niet eerder dan ik weet hoe de temperaturen van mijn systeem echt zijn. Zou ik met de coolermaster aerogate II of de enermax tectroid A5 wel betrouwbare metingen krijgen? Zou het kunnen zijn dat mijn koeler niet goed vast zit of dat ik andere koelpasta er onder moet smeren?
Syteem: aopen H600B, asus a7n8x-x, 2600+, 2x 512MB, 2x 40GB, 2x 4GB scsi, sapphire 9600pro, DVD, CDRW.
Koeling: 2x outtake achterop, 1x intake zijkant, whisperrock IV