Toon posts:

[XP][OUTLOOK 2003] Kan maar email ophalen van 1 v/d 3 hotmai

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met OUTLOOK 2003.

Ik heb 6 email adressen waarvan er 3 van @home zijn en 3 van hotmail, echter kan ik maar van 1 van de 3 hotmail adressen (steeds dezelfde) het email ophalen en krijg bij het ophalen en versturen van de email altijd timeout meldingen bij de andere 2 email adressen.

Waar zou dit door kunnen komen? ik heb gezocht maar heb nergens op het forum een passende oplossing kunnen vinden.

Iemand een idee ;(

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 11:04:
Ik heb een probleem met OUTLOOK 2003.

Ik heb 6 email adressen waarvan er 3 van @home zijn en 3 van hotmail, echter kan ik maar van 1 van de 3 hotmail adressen (steeds dezelfde) het email ophalen en krijg bij het ophalen en versturen van de email altijd timeout meldingen bij de andere 2 email adressen.

Waar zou dit door kunnen komen? ik heb gezocht maar heb nergens op het forum een passende oplossing kunnen vinden.

Iemand een idee ;(
Heb je in je hotmail account geen mailtjes zitten die groter zijn dan iets van 800 kb ofzo? Dan kan je idd een time-out krijgen als dat zo is. Zo niet, probeer het dan eens zonder firewall en/of virusscanner!

Weet jij misschien hoe je ervoor kan zorgen dat de door outlook opgehaalde mailtjes direct van de hotmail server verwijderd worden? Zodat je ze op je PC opslaat, en ze niet meer op hotmail zelf staan...

Verwijderd

Topicstarter
nee geen emailtjes van > 800 kb alles is kleiner dan 20Kb.. virusscanner staat uit en firewall werkt niet; heb wel een router maar dat zou gewoon moeten werken imho.

en sorry nee ik heb geen flauw idee wat jij wil hoe je dat voor elkaar krijgt... :{ is nog geen bestaande rule voor voor zover ik dat weet...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 08:48 ]