Toon posts:

[Miranda IM] Iedereen is steeds offline

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met Miranda Instant Messeger, ik he het procole op staan voor msn en jabber alleen het probleem is dat er nooit iemand online komt terwijl Miranda wel zegt dat die verbinding heeft met msn en Jabber.

Terwijl Miranda eerst wel het harstike perfect deedt. Weet iemand mischien of toavalig msn de laatse tijd plat ligt ?

• bvk007
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:37
nope msn doet het gewoon!

Heb je je evt. contacts al gebeld of je niet bent geblocked?? :P

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me aan de ene kant wel erg sterk aangzeien dan wel erg veel mensen me dan moeten geblockt hebben.

Ik ga wel even kijken op de miranda site en het even opnieuwe instaleren.

Nope, het heeft niks opgelevert :S ik ga wel even proberen iemand toe te voegen waarvan ik zeke rwaat dat die online is.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 11:12 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
MSN Smilies doen het niet op GoT, zeker niet in de topictitel van een topic over Miranda. Ik haal de :S er dus even uit :+

By the way: ik heb er persoonlijk ook wel eens last van, maar het scheelt een hoop als je iets langzamer typt zodat het wat meer leesbaar wordt. Lees anders je tekst nog eens door voor je op Versturen drukt :Y)

Als je met dezelfde logingegevens de MSN Messenger gebruikt, wat gebeurt er dan?

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 17-03-2004 11:22 . Reden: Mirande, Miranda, oeps :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ik heb met Miranda@ICQ icm. Wanadoo@Haaglanden hetzelfde probleem. Ze zijn sinds gisteren behoorlijk aan het klooien, dus het kan goed zijn dat het daar aan ligt.
16/03/2004 11:30 Internet storing Haaglanden (o.a. Wassenaar en een deel van Den Haag)
Op dit moment is er een internet storing in een deel van de Regio Haaglanden.

Indien u een IP-adres krijgt uit de reeks: 62.234.10.0 tot 62.234.36.255

Dan kunt u hierdoor tijdelijk geen webpagina's bezoeken of e-mail ophalen.

Onze technische dienst werkt aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.

Bron: Storingsoverzicht

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

Kijk eens op de Miranda IM website voor een nieuwere MSN-plugin. Ik hoor van anderen dat dat het probleem zou oplossen (ik gebruik zelf geen MSN). Mogelijk heeft MS weer kleine veranderingen aangebracht aan het MSN-protocol die Miranda IM verwarren.

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even msn geprobeerd en als ik die opstrart dan gaat Miranda ofline en zie ik in msn dat er wat vrienden van me online zijn.

Log ik daarna in me Miranda dan gaat msn ofline en krijg je het bericht dat je ergens anders bent ingelogt. Miranda komt online maar ierdereen is ofline :S.

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ Hij doet het weer.

Ik moest dus een nieuwe MSN plugin hebben; http://miranda-im.org/dow...x.php?action=display&id=1

Nu doet die het helemel perecft ^_^, nu nog even kijken of jabber het goed doe, tja ik heb daar maaar één contact persoon in staan.
Pagina: 1