Toon posts:

Traktor 1.0 - auto

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer wat mp3 te mixxen met Traktor 1.0
(1.0 omdat je hierbij 2 geluidskaarten kunt gebruiken)...

Maar hij blijft automatisch corrigeren... Het maakt niet uit of ie op live mix of auto staat.. hij blijft het doen... Hoe kan ik dit oplossen?
Kan niks in de search vinden neither @ google

Verwijderd

Topicstarter
kickje? O+

niemand?

• peter_the_hobbit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-04 17:24
kan je niet met elke traktor 2 geluidskaarten gebruiken?
Ik doe het in elk geval met traktor studio 2.
Wat bedoel je met automatisch corrigeren. Dat hij de pitch vanzelf verandert om te sychroniseren?

Verwijderd

peter_the_hobbit schreef op 19 maart 2004 @ 19:40:
Wat bedoel je met automatisch corrigeren. Dat hij de pitch vanzelf verandert om te sychroniseren?
In dat geval rechterklik je eenmalig op [sync] om dat uit te zetten. Lollig programmatje bij de weg, instant fun :)

Verwijderd

Topicstarter
stond uit

verhelpt het dus niet

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Ah, gelukkig dat ik dit tegen kom :).

Ik heb ook een tijdje traktor gebruikt, studio 2. Maar na een formatje afgelopen week doet hij het niet meer?

Ik kan wel gewoon nog mn liejdes naar de 2 plekken slepen om ze af te spelen, maar ze doen verder nix dan?

Learn something new every day.

• peter_the_hobbit
  • Laatst online: 16-04 17:24
geluidskaart effe opnieuw instellen zal het normaal wel verhelpen. Vanboven bij cfg denkt ik.

Verwijderd

peter_the_hobbit schreef op 19 maart 2004 @ 19:40:
kan je niet met elke traktor 2 geluidskaarten gebruiken?
Ik doe het in elk geval met traktor studio 2.
Hoe dan? Ik kreeg het in Traktor 1.0 wel aan de praat, maar in Traktor 2 heb je bij 'device' in het config scherm maar de optie om 1 device te selecteren. (Het is een selectbox namelijk.)
Ik zou dit *heel* goed kunnen gebruiken met mijn laptop en mp3+, want nu draai ik 2x mono.
De enige optie is volgens mij om een 4-channel audio kaart te hebben, en dan met 1 device 4 channels aan te spreken.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 13:41 . Reden: c&p foutje ]

• -Nexus
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

was er niet links boven een algemene sync knop? links boven zie je een BPM instel mogenlijkheid en een aan uit knop als t goed is
Pagina: 1