Toon posts:

[FLASH/PHP] variabelen doorsturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een flash banner aangeleverd gekregen, deze moet gevoed worden met variabelen vanuit een database. Nou is dit niet zo'n probleem dacht ik, dit heb ik vaker gedaan. PHP File gemaakt waarin alle variabelen opgehaald worden en gestuurd worden naar het flash filmpje (dmv: loadVariablesNum("send_vars.php", 0);
), in het voorbeeld hieronder doe ik het even met statische variabelen en dus niks uit de database:

code:
1
echo "ticker=test&date=Zaterdag%2029%20November";

Nu is het flash filmpje niet door mij gemaakt, en deze kreeg ik aangeleverd. Dit zou als het goed is in 1x moeten aangezien het getest is met variabelen die in Flash waren gezet (action script):

code:
1
2
var date = "Zaterdag 18 November";
var ticker = "Ticker tape bla bla";

Met deze variabelen in Flash werkt het prima, maar als ik dit uit het filmpje haal en de variabelen via php laat sturen, dan verschijnt er dus gewoon helemaal niks.

Wat kan hiervan de voornaamste fout zijn, of sla ik iets over / maak ik een denk fout ?

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29
http://www.flashkit.com/t...g_-Mirza_Ha-837/index.php wordt uitgelegd hoe je variabelen met php naar flash kunt sturen. Maybe toch iets over het hoofd gezien?

[ Voor 74% gewijzigd door Jorick op 17-03-2004 11:32 ]