Virussen? Scan ze hier!
Je zegt het zelf al. Je was heftig onder de indruk. Ik geef je daarin gelijk, dus kopen die printer.
Ja, maar die 510 is alleen maar zwart/wit, en is niet zo snel... ik wil een snelle, en eentje die kleur kan printen...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
De 970 is absoluut een topprinter, lekker snel, zeer stil en een waanzinnig mooie afdruk (ook op normaal papier) voor sommige plaatjes is de 2400x1200dpi modus ook errug mooi.
Op dit moment is het met de PhotoSmart printers (P1000 en de P1100) de enige PhotoRet 3 printer.
829 is een goede prijs.
Binnenkort komt er wel een model uit van HP dat meer voor de thuisgebruiker geschikt bedoeld is (wat goedkoper en iets minder snel en zonder auto duplex unit). Verder zijn de specificaties hetzelfde.
Gaat denk ik wel wat knaken schelen, dus kijk even aan hoeveel haast je hebt en of je die duplex unit nodig hebt.
Groeten van een HP fanaat !
Op dit moment is het met de PhotoSmart printers (P1000 en de P1100) de enige PhotoRet 3 printer.
829 is een goede prijs.
Binnenkort komt er wel een model uit van HP dat meer voor de thuisgebruiker geschikt bedoeld is (wat goedkoper en iets minder snel en zonder auto duplex unit). Verder zijn de specificaties hetzelfde.
Gaat denk ik wel wat knaken schelen, dus kijk even aan hoeveel haast je hebt en of je die duplex unit nodig hebt.
Groeten van een HP fanaat !
Ik krijg die 970Cxi binnenkort. Heb vanmiddag de 870 Cxi wel aan het werk gezien en ben zeer onder de indruk van de prestaties van dat ding. Als de 970 CXi net zo goed is heb ik een hele goeie. Je zit natuurlijk wel in de Business line dus iets duurder maar ook sneller en beter.
Verwijderd
McMiGHtY, bedoel je echt de 870Cxi??? die heb ik namelijk (3 jaar oud ofzo) en vergeleken met de nieuwe printers is ie nou niet bepaald indrukwekkend, vooral op normaal papier....
Verwijderd
De hp970 is veel beter dan de 870, kan ook niet anders want de 870 is al ruim 4 jaar oud.
Als je de 870 al toppie vind, dan zal de 970 je aangenaam verassen ! De 970 is in alle opzichten beter. Het hele doorvoermechanisme is bijvoorbeeld opnieuw ontworpen en maakt daardoor nauwelijks nog geluid.
Verder is de 970 (ook) uitermate goed geschikt voor fotoprints terwijl de 870 meer een kantoorinktjet is, voor teksten en wat clipart. Niet direct een fotoprinter.
Voor de liefhebbers
: http://www.hpchallenge.com/
Staat een test met de 970, erg grappig.
Als je de 870 al toppie vind, dan zal de 970 je aangenaam verassen ! De 970 is in alle opzichten beter. Het hele doorvoermechanisme is bijvoorbeeld opnieuw ontworpen en maakt daardoor nauwelijks nog geluid.
Verder is de 970 (ook) uitermate goed geschikt voor fotoprints terwijl de 870 meer een kantoorinktjet is, voor teksten en wat clipart. Niet direct een fotoprinter.
Voor de liefhebbers
Staat een test met de 970, erg grappig.
Ik heb nog een 870Cxi, dat ding heeft me toenmeer dan 1000 piek gekost, maar hij doet het nog steeds perfect. Als je een beetje goed papier neemt zie je bijna geen verschil tussen z/w-afdrukken van de 870Cxi en een laserprinter.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
He Wildhagen, Fl 829,- is een scherpe prijs, maarre : HP DeskJet 970Cxi Fl 802,- bij http://www.homeshopper . Dat scheelt toch weer geeltje.
Pagina: 1