Toon posts:

[word] save changes to document template

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iedere keer als ik een file save gebaseerd op een bepaalde .dot krijg ik de melding
"do you want to save changes to the document template" Ik klik steeds op nee want ik wil alleen de formatting uit het template gebruiken. bovendien daar zijn templates toch voor???? Als ik het template wil veranderen verander ik het template zelf wel. Maar ik krijg deze melding iedere keer als ik m'n file save.

weet iemand hoe dit komt / of hoe je dit uit kan zetten

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 10:56 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit zodat "Word" in je topic titel staat :)

Verder - staat "Tools" -> "options" -> (tab) Save -> Prompt To Save Normal template toevallig aan?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb daar al mee lopen spelen maar dat maakt niet uit hij vraagt nog steeds bij zowel aan als uit van die optie. Klopt denk ik ook wel want hij wil die wijzigingen niet in normal.dot saven maar in die custom.dot file.

Verwijderd

hoe open je het sjabloon?
je moet namelijk eerst het sjabloon opslaan als dot, en wanneer je vervolgens dubbelklikt op de .dot file, kun je het gebruiken als sjabloon, en zal ie het document weer opslaan als .doc.
als je in word kiest voor bestand...openen, en je zo de .dot file kiest, zal ie m willen opslaan als een ander .dot bestand.
Dan maak je namelijk aanpassingen in het sjabloon zelf.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het dot bestand in de user templates directory gezet en toen new document --> templates gekozen. het bestand wat ik save is gewoon een .doc bestand en geen .dot.

Verwijderd

ik heb dit probleem ook..
Ik wil niet dat er gevraagd wordt om het template op te slaan..

iemand al een oplossing?

Verwijderd

Wel een heel oude onderwerp maar heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

staat er bij een van opmaakprofielen dat het automatisch moet bijgewerkt worden?
bevat het sjabloon een macro met verwijzingen naar het sjabloon zelf (bv. thisdocument.)?
Pagina: 1