ik snap er nu echt helemaal niks meer van 
probleem 1: als ik speedfan aanzet dan stijgen mijn temperaturen in eens naar de 50 graden toe (gelijdelijk aan) en als ik met asus probe 2 mijn temperaturen bekijk staat hij netjes op 32 graden?
hoe kan dit dan? cpu load schiet niet omhoog of zo.
probleem 2: de v-core staat volgens mij veel te hoog?
want als ik 1.75 volt instel en ik start hem opnieuw op en ik kijk bij hardware monitor dan staat er 1.82 volt?
hij stond eerst de hele tijd op automatisch alleen toen werd me cpu veel te warm.
is dit nou een leesfout of ligt dit aan de voeding/mobo?
ik heb een sweex xenon TC en een asus p4pe-x p4 1800 mhz en ik heb de standaart voeding.
trouwens: als ik een cpu burn in test doe en ik heb asus probe aan staan dan komt hij niet bij de 50 graden in de buurt
ik snap echt niet waar dit aan kan liggen? alvast bedankt
edit: ik heb hem inmiddels al terug geclockt, het probleem blijft
probleem 1: als ik speedfan aanzet dan stijgen mijn temperaturen in eens naar de 50 graden toe (gelijdelijk aan) en als ik met asus probe 2 mijn temperaturen bekijk staat hij netjes op 32 graden?
hoe kan dit dan? cpu load schiet niet omhoog of zo.
probleem 2: de v-core staat volgens mij veel te hoog?
want als ik 1.75 volt instel en ik start hem opnieuw op en ik kijk bij hardware monitor dan staat er 1.82 volt?
hij stond eerst de hele tijd op automatisch alleen toen werd me cpu veel te warm.
is dit nou een leesfout of ligt dit aan de voeding/mobo?
ik heb een sweex xenon TC en een asus p4pe-x p4 1800 mhz en ik heb de standaart voeding.
trouwens: als ik een cpu burn in test doe en ik heb asus probe aan staan dan komt hij niet bij de 50 graden in de buurt
ik snap echt niet waar dit aan kan liggen? alvast bedankt
edit: ik heb hem inmiddels al terug geclockt, het probleem blijft
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 10:42 ]