Toon posts:

Sorry hoor!!

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik ff zeggen dat ik dit echt zwaar belachelijk vindt, jullie locken, bannen, kicken alles maar ... ik stel net gewoon een hele normale vraag, een topic waar veel mensen over mee kunnen praten, ik snap wel dat je als admin hier jezelf nogal wat voelt maar zo is het toch niet meer leuk ?

ik mag toch best een vraag stellen en als het topic na een paar posts enigzins naar een ander onderwerp toebuigt mag dat toch, wat is dat voor onzin, ik wilde alleen maar argumenten en opties horen van andere hoe het mogelijk is een netwerk in te komen door een router en firewall voor de gek te houden, dat mag toch, waar is dit forum dan voor, vragen als "mijn scherm staat uit, wat moet ik nu doen" dan mag je wel blocken en locken, ik vind echt dat jullie je af en toe ff op de achtergrond moeten zetten.

Ik ben gewoon research aan het doen voor een project dat ik aan het opzetten ben op het werk en jij delete gewoon het topic..... das toch meer dan belachelijk, ik vind dat jullie een beetje snel op je teentje zijn getrapt hier hoor mods.....

en dat mag ook wel eens gezegd worden, ik wil niemand voor de kop stoten maar je moet niet zo uit de hoogte gaan liggen doen en zeggen dat MIJN argumenten niets meer met me topic te maken hebben en dat ik alleen maar zit te kicken, wat is dat nu voor onzin....

-ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

mailen janoz (at) tweakers (punt) net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoppa
mooie speech _/-\o_
ben het namelijk helemaal met je eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:32
Janoz geeft hier toch netjes aan wat er aan schort :)
Dus zoals Wekkel al voorsteld: mail em even. Klaagtopics over slotjes zijn namelijk niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Tweakers.net Moddereter Forum staat geheel los van de modacties op GoT :) (lees anders de FAQ alhier even door .. ) Daarvoor moet je in Lieve Adjes zijn, maar zoals je in de sticky aldaar kunt lezen had je hiervoor gewoon met de moderator kunnen mailen B)

Maargoed, het komt er uiteindelijk op neer dat hier op GoT inzet en vooronderzoek van jou wordt verwacht. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de subforum-FAQ en de andere sticky's, iets wat je overduidelijk niet doet cq hebt gedaan. Dat is geheel in strijd met wat in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat, waarmee je tijdens je registratie akkoord ging.

[ Voor 48% gewijzigd door BalusC op 17-03-2004 10:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.