Topic moet zijn: [word2003] foutmelding in mssp3nl.dll
Na lange tijd gewerkt te hebben met office 2000 vond ik het tijd om over te gaan op office 2003. Deze werkt momenteel prima alleen word loopt binnen 2 minuten vast. Ik krijg niet echt een foutmelding maar alleen iets van serious error. Dan wil ie zo'n rapport versturen naar MS met de volgende omschrijving:
Wat heb ik al geprobeerd
- De search, helaas niks uitgekomen
- Uninstal, reinstal.
- reboot.
- Andere user account aangemaakt en daarmee ingelogt
- Allerlei instellingen.
- office geupdate
WinXP, specs zie hier onder.
Outlook liep ook vast, kwam met dezelfde melding over word. In outlook ingesteld dat ie word niet meer moet gebruiken als teksteditor, probleem opgelost
Iemand enig idee?
Na lange tijd gewerkt te hebben met office 2000 vond ik het tijd om over te gaan op office 2003. Deze werkt momenteel prima alleen word loopt binnen 2 minuten vast. Ik krijg niet echt een foutmelding maar alleen iets van serious error. Dan wil ie zo'n rapport versturen naar MS met de volgende omschrijving:
code:
1
2
3
| AppName: winword.exe AppVer: 11.0.5604.0 AppStamp:3f314a2f ModName: mssp3nl.dll ModVer: 3.0.7.2 ModStamp:3efb23e6 fDebug: 0 Offset: 00008c46 |
Wat heb ik al geprobeerd
- De search, helaas niks uitgekomen
- Uninstal, reinstal.
- reboot.
- Andere user account aangemaakt en daarmee ingelogt
- Allerlei instellingen.
- office geupdate
WinXP, specs zie hier onder.
Outlook liep ook vast, kwam met dezelfde melding over word. In outlook ingesteld dat ie word niet meer moet gebruiken als teksteditor, probleem opgelost
Iemand enig idee?
[ Voor 6% gewijzigd door kaiiestan op 17-03-2004 10:49 ]