Toon posts:

[win2003 server] TM88IIR driver niet te installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Epson TM88II kassabon printer en deze dient te gaan draaien op een win2003 server. Door middel van een terminal van een win xp machine naar de server wil ik de kassabon printer die dus ook fysiek aan de xp bak hangt laten printen.

Ik heb ook al aardig gezocht naar drivers voor de printer maar die zijn gewoon niet te vinden. Epson geeft als reactie hierop: "Je gaat toch niet een kassabon printer aan een server hangen tuut tuut tuut.... :( " dus daar schiet ik ook niets mee op. Weet iemand hoe ik een driver voor win 98/2k zo kan ombouwen dat het ook onder win2003 server kan gaan draaien?

_/-\o_ Tips/ideeen? _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit zijn gewoon printerdrivers waar je het over hebt?
Normaal gesproken werkt een Windows 2000 printer driver gewoon op 2003 - als het echter een versie-2 driver is (NT4 dus), dan zal je in Windows 2003 dat moeten enablen ([google=legacy printer driver 2003]) :)

Vertel even welke fout je precies krijgt - en wat er precies niet lukt :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad een printer driver.

Versie 2?? dat zegt mij weinig ook het enablen onder windows 2003.
De foutmelding die ik krijg is omtrent dat de driver geen certificaat heeft en windows2003 server vervolgens zegt: "bekijk het maar".... :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

"Vertel even welke fout je precies krijgt - en wat er precies niet lukt "

Verwijderd

Topicstarter
He Elevator

Bedankt voor je snelle reacties.
Maar dat is dus het probleem ik beschik dus zelf alleen over een win98 pc'tje en ik moet er dus voor zorgen dat er een driver op tafel komt die dus onder bovenstaande omstandigheden gaat werken.....

Dus ik kan helemaal niet bij die verdomde server..... :( |:(
Wordt denk ik dan maar zelf een driver proberen te schrijven

Toch bedankt