Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 10:39:
Mag ik ff zeggen dat ik dit echt zwaar belachelijk vindt, jullie locken, bannen, kicken alles maar ... ik stel net gewoon een hele normale vraag, een topic waar veel mensen over mee kunnen praten, ik snap wel dat je als admin hier jezelf nogal wat voelt maar zo is het toch niet meer leuk ?
Mag ik ff zeggen dat ik je topic echt zwaar belachelijk vind ? Je post maar her en der posts zonder je aan de regels te houden.
Je topic raakt kant noch wal, laat duidelijk merken niet eens iets gezocht te hebben dan wel je gezonde verstand gebruikt te hebben.
Ik ben blij dat je begrijpt dat ik, als admin/mod een zeer strakke harde piemel krijg van slotjes zetten, bij deze dus weer een
*rent met tissues naar toilet *
Om je toch een beetje op de goede weg te helpen;
Mail die verstuurd word, moet aankomen bij een SMTP server. Deze daait op poortje 25.
*iets* zal moeten connecten naar dat ding en zig voor moeten doen als verzendende server. Dan kan dat wel heel leuk over HTTP en/of PHP gaan maar daar geeft die SMTP doos geen ruk o, die verwacht iets wat zich houd aan de normale SMTP regels (om nog maar te zwijgen van het feit dat een christelijk dichtgetimmerde SMTP doos weigerd om iets aan te nemen van een port80).
Tijd voor een nieuwe sig..