Toon posts:

us robotics wireless 100 mbps router hangt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo , ik heb een groot probleem , bij het plaatsen van de firmware op mijn wireless router 8054 ( off. firmware van robotics versie 1.17 ) is mijn modem gaan hangen
als ik mijn pc in de zelfde range zet kan ik hem nog benaderen maar zie enkel een 'firmware upgrade' bladzijde....
als ik de firmware er opnieuw inzet gaat ie na de dwn effe uit en aan en daarna niks meer
ik moet dan weer resetten om er weer in te kunnen , maar dan weer diezelfde bladzijde
kan iemand helpen aub?
thx
Guy1

• d.exe
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:13
Hey Guy1,

Ik heb nu precies hetzelfde probleem. Is het jou al gelukt het probleem op te lossen en zo ja hoe ?

Alvast bedankt,
Stephan.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:14

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Waarschijnlijk is de upgrade mislukt en kun je beter een oudere firmware terugplaatsen. Overigens heb ik ook zo'n ding gehad, deze door de winkel laten flashen waarna bleek dat deze was overleden. De conclusie was dat het ding gewoon niet geflashed kon worden.

Gezien de problemen die ik met het ding had icm emule heb ik hem teruggebracht en ben ik snel een asus wl-300g (of als je ook een 4 poorts router er in wil de wl-500g) gaan halen en die bevalt wel goed.

Ik vond het een rotding en ik adviseer je het ding zo snel mogelijk om te ruilen.

• d.exe
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:13
Beetje late response, :p
Gewoon * downgraden * met de oude firmware!
Wel met netwerk-kabel!