Toon posts:

online internet explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
Bij mij op school hebben ze super veel dingen beveiligd. Ik kan door een van die beveiligingen niet in mijn cpanel komen van mijn domein omdat die poorten geblokkeerd zijn. Nou wou ik vragen of er misschien een soort van online internet explorer stond net zo iets als zo'n web-based msn

alvast bedankt, me

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-08 10:23

pasta

Ondertitel

Hmmz, je kunt volgens mij het beste gebruik maken van een anonieme proxy om op je server te komen. Maar volgens mij valt dit ook onder het omzeilen van beveiligingen en dat mag niet op GoT. ;)

Signature

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:23
Een 'online Internet Explorer' verandert niks aan je poorten, dus waarom verwacht je dat je er dan wel op kan komen :? En waarom vraag je om een online IE? Ik neem aan dat je wel in een browser kunt :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
oh, m'n leraar vind het oke dat ik in m'n cpanel kom omdat ik nu een tussen uur heb, maar onze systeembeheerder is er vandaag niet...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Die beveiligingen zitten er niet voor niets op :)

Neem gewoon contact op met de systeembeheerder en leg je probleem voor. Mocht hij inzien dat het nut heeft dat jij via hun pc's op jouw cpanel moet benaderen dan zal hij die b eveiliging voor jou opheffen. Indien hij de beveiligingen laat staan dan heb je pech :)

Dat de systeembeheerder er niet is of dat je leraar er niet is kunnen wij niet controleren. En ook al zijn jouw bedoelingen misschien goed, een ander die dit leest kan het misbruiken...

[ Voor 24% gewijzigd door Han op 17-03-2004 09:04 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.