Ik gebruik in Excel Terugloop (celeigenschappen) om alle text in een cell zichtbaar te houden, dat gaat prima. Als ik nu ook een aantal cellen ga samenvoegen dan werkt terugloop niet meer, Excel probeert dan alles weer in 1 regel te zetten waardoor een deel van mijn tekst niet zichtbaar meer is. Hoe los ik dat op?
Verwijderd
Ik heb het hier even uitgeprobeerd maar bij mij werkt het wel.
Eerst heb ik de cellen A1 en B1 samengevoegd waarna ik de terugloop heb aangezet. (celeigenschappen>uitlijning>tekstconfiguratie)
Eerst heb ik de cellen A1 en B1 samengevoegd waarna ik de terugloop heb aangezet. (celeigenschappen>uitlijning>tekstconfiguratie)
Hmmm, bij mij niet.
Eerst A1 en B1 samenvoegen
Scherm celeigenschappen sluiten
Scherm celeigenschappen weer openen
Terugloop aanzetten
text typen (tijdens het typen lijkt het nog goed te gaan)
Als ik de cel verlaat weer het oude liedje
Eerst A1 en B1 samenvoegen
Scherm celeigenschappen sluiten
Scherm celeigenschappen weer openen
Terugloop aanzetten
text typen (tijdens het typen lijkt het nog goed te gaan)
Als ik de cel verlaat weer het oude liedje
Verwijderd
Zoals je het nu beschrijft lukt het bij mij ook niet. Echter als je nu de hoogte van de cel aanpast is het wel weer goed. Ik weet niet of dit een probleem is?
Ik had verwacht dat de hoogte van de cel vanzelf aangepast zou worden (dat doet ie namelijk wel als je terugloop in 1 cel gebruikt).
Jammer...........
Jammer...........
Verwijderd
... 2 jaar na dato,... heb je ooit nog antwoord gekregen op dit probleem?
Ik zat met excat hetzelfde euvel en heb uiteindelijk ook via een forum de oplossing gevonden.
Ik zat met excat hetzelfde euvel en heb uiteindelijk ook via een forum de oplossing gevonden.
In plaats van zo'n stokoud topic te kicken is het wat handiger als je dan de oplossing die je gevonden hebt meteen post in het topic wat je een maand geleden opende. 
Excel velden samen voegen en tekst uitlijnen
Excel velden samen voegen en tekst uitlijnen
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()