Toon posts:

OnlineGaming minimizer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik speel het spel Soldier Of Fortune 2 al een hele tijd lang.
Ik heb een Radeon 9700 pro W\tv-out sec,

maar ik heb al 3 minimizers uitgeprobeerd, maar bij alle 3 verandert mijn gamma naar 1 als ik terug m'n scherm maximize, dit heb ik verholpen door de oude ATI Drivers te installeren,namelijk die van op mijn PC's fabrikant, de 3.8 dacht ik.
Maar ik zou heel graag willen dat ik de (nieuwe) 4.3 drivers gewoon zonder problemen kon gebruiken

Dus pleaseeeee help me !!!

Alvast bedankt!! :'(

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Wat misschien ook werkt ipv die minimizers is gewoon Ctrl-Alt-Del en dan 1x ESC, dan zit ik ook meteen in windows zonder gamme problemen :)

(Zorg wel dat als je XP gebruikt dat alternatief inloggen aanstaan, dus niet via dat standaard login scherm, maar meer "win2k" style dus)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Thund3r schreef op 17 maart 2004 @ 08:32:
Wat misschien ook werkt ipv die minimizers is gewoon Ctrl-Alt-Del en dan 1x ESC, dan zit ik ook meteen in windows zonder gamme problemen :)

(Zorg wel dat als je XP gebruikt dat alternatief inloggen aanstaan, dus niet via dat standaard login scherm, maar meer "win2k" style dus)
hoezo moet dat? is er geen andere oplossing, want het ligt echt aan de ATI 4.2 driver, kweet niet of de 4.3 het wel goed doet, iemand wel? :(