Drivers voor Laser

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109048

Topicstarter
Ik heb pas een Laser laptop gekocht. Toen ik windows xp had geinstalleerd, werden de audio en videokaart niet meer herkend. Ik heb me echt het lazerus gezocht op het internet voor de drivers, maar omdat ik de fabrikanten niet ken, heb ik ze tot dusver niet kunnen vinden. Weet iemand hoe ik erachter kom wie de fabrikanten zijn van de audiokaart en videokaart in mijn laptop. Heb het trouwens al geprobeerd met SiSoftware Utilities, maar daarmee lukte het ook niet.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Welke gegevens heb je allemaal wél over de laptop? Modelnummer, serienummer, sticker aan de onderzijde etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 18:02

Turkish

zhé germans

Je moet toch wel via de site van Laser uit kunnen vinden wat voor hardware in je laptop zit :?
Probeer anders eens Aida32 die herkent ook een heleboel hardware

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er staat inderdaad een sticker op de achterkant.

Model nummer: 270
Typenummer: 271

Voor de rest niets.

Ik weet de website van Laser ook niet, kan iemand mij daar toevallig aan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 21:33

TwoR

Gekleurde stippen

Anoniem: 109048 schreef op 17 maart 2004 @ 09:51:
Er staat inderdaad een sticker op de achterkant.

Model nummer: 270
Typenummer: 271

Voor de rest niets.

Ik weet de website van Laser ook niet, kan iemand mij daar toevallig aan helpen?
De website is www.laser.nl maar die is onder construction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jah, inderdaad dat had ik al gezien. Bedankt!
Dat wordt dus een laptop zonder geluid en mooi golvend beeld :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

wat dacht je van even laser opbellen en dan gewoon vragen of een van die knakkers even de drivers kan mailen of een link kan geven waar de drivers dan wel te vinden zijn.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Anoniem: 109048 schreef op 17 maart 2004 @ 10:00:
Jah, inderdaad dat had ik al gezien. Bedankt!
Dat wordt dus een laptop zonder geluid en mooi golvend beeld :-(
Ik ken wel een bedrijf die veel met laser handelde misschien dat je het daar kan proberen. Het bedrijf is www.cervus.nl ik weet niet of ik die link wel mag plaatsen anders moet een odje hem maar verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
`Dat is het hem juist. Ik kan nergens info vinden over laser. Geen site, geen nummer, niks! Anders had ik wel contact met ze opgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:28

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Volgens mij bestaan ze niet meer. Heb je gekeken naar dat Aida32? Te vinden via Google, danwel http://www.freedownloadscenter.com/Reviews/r847.html ..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja klopt ze bestaan niet meer, heel vaag. Ik heb via Aida32 gekeken, maar die herkent ze ook niet.:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kan echt niemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Ten eerste zou je de edit knop kunnen gebruiken ipv kicken binnen de 24 uur en ten tweede heb ik een paar posts hierboven een bedrijfs website neergezet die veel/alles over laser weten/wisten heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Laser is al sinds september 2002 failliet.
Maar ik zal eens kijken als ex-werknemer of ik nog laptop-drivers heb, maar reken er niet op.
Hoogstwaarschijnlijk is trouwens een Sis chipset, dacht ik.

edit:

hoe snel is het beestje eigenlijk?

[ Voor 12% gewijzigd door Gaius op 17-03-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jah, heb ze eindelijk...via het bedrijf cervus....wel een beetje prijzig die gasten hoor. 52 euro voor die drivers...maar goed, ik heb ze nu

Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Anoniem: 109048 schreef op 17 maart 2004 @ 16:23:
jah, heb ze eindelijk...via het bedrijf cervus....wel een beetje prijzig die gasten hoor. 52 euro voor die drivers...maar goed, ik heb ze nu
Iemand interesse?
En als je dat nu meteen gedaan had was je reactie "Kan echt niemand mij helpen?" niet eens nodig geweest!

Het mag ook wel iets vriendelijker hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door Laurent op 17-03-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik denk dat je niet direct de hele CD online hoeft te zetten, je kan gewoon even posten welke drivers er gebruikt worden (SiS chipset drivers? ALi audio drivers?), met wat zoekwerk zijn de drivers dan altijd wel op te zoeken. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Laurent op 17-03-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
OKidoki, zal ik doen.....
En iedereen bedankt voor de bereidheid mij een helpende hand toe te steken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97819

vind het belachelijk zeg dat ze daar 52 euro voor durven te vragen terwijl die dingen normaal gesproken gratis te downloaden zijn, nu kan ik wel begrijpen dat ze in dit geval er een kleine vergoeding voor vragen maar 52 euro vind ik wel erg belachelijk

maar toch veel plezier met je lappetoppertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jah, dat klopt, de drivers waren inderdaad gratis te downloaden. Alleen het was wel even zoeken naar de juiste. En dat zoeken is denk is het leeuwendeel van het totaalbedrag. En er kwam ook nog eens BTW bij. Maar goed, ive got them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

TwoR schreef op 17 maart 2004 @ 17:59:
<font color='blue'>Het mag ook wel iets vriendelijker hoor.</font>
Ja das ook zo. Zal het niet meer doen.
Een beter forum begint bij jezelf............ Zal ik maar beginnen met een vriendelijke post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakonski
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-12-2020
Anoniem: 97819 schreef op 17 maart 2004 @ 23:24:
vind het belachelijk zeg dat ze daar 52 euro voor durven te vragen terwijl die dingen normaal gesproken gratis te downloaden zijn, nu kan ik wel begrijpen dat ze in dit geval er een kleine vergoeding voor vragen maar 52 euro vind ik wel erg belachelijk

maar toch veel plezier met je lappetoppertje
52 euro is alleen de prijs van de uren die erin gestoken worden, zal dus neerkomen op 3/4 uur. Aangezien Laser niet altijd even consequent met z'n hardwarekeuze is omgegeaan, vind ik dat er niet eens zoveel tijd aan besteed is.

Tja, je kunt dit voorkomen, door zelf te zoeken op internet, maar dat valt niet altijd mee...

je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28883

misschien past het niet helemaal in deze post maar in ben in het bezit van een zelfde laser laptop met windows xp (model no. 270 type 271) van een vriend van me waar een dvd/cd-rw combo in zit nou kan ik nog wel dvd's lezen maar geen cd's meer. Zou dit ook een driver probleem kunnen zijn of moet er een nieuwe drive in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:25

Tys

Hierop wil ik ook nog even reageren, ik zit met hetzelfde alleen dan een laser notebook model: 200 en en type: 225, misschien dat topic-starter nog zo vrij wil zijn iets te laten weten over wat er in de zijne zit ..

Het gaat bij mij om:
- De DVD speler
- Geluid
- Video

Kortom, ik kan niks meer zonder drivers ...

[ Voor 20% gewijzigd door Tys op 27-03-2004 17:03 . Reden: adding some things .. ]

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2038

Same here...

't is een 1GHz laptop. Model 200 Type 225.

WinXP Pro installeert netjes de hele mikmak alleen de modem moet ik een driver voor hebben...

Als iemand nog een idee heeft, plz let me know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85815

Ik heb ook wat problemen met drivers voor m'n Laser notebook (model 200 / type 219). Ik zoek drivers voor het toetsenbord. Volgens Aida32 zit er een IBM Enhanced Keyboard in, maar ik kan geen geschikte drivers vinden.

Overigens is na het installeren van SP1 m'n keyboard al helemaal vaag gaan doen. Het lijkt alsof er een FN lock ofzo erop zit.

Iemand een idee waar ik de drivers kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:07
Thiaz schreef op zaterdag 27 maart 2004 @ 16:59:
Hierop wil ik ook nog even reageren, ik zit met hetzelfde alleen dan een laser notebook model: 200 en en type: 225, misschien dat topic-starter nog zo vrij wil zijn iets te laten weten over wat er in de zijne zit ..

Het gaat bij mij om:
- De DVD speler
- Geluid
- Video

Kortom, ik kan niks meer zonder drivers ...
Sorry voor de kick. Ik ben zelf ook op zoek naar deze drivers voor windows xp (stond origineel windows Me op), maar ik kan het nergens vinden. Momenteel heb ik mijn hoop gevestigd op iemand die dezelfde laptop aanbied op marktplaats en die zegt windows xp geinstalleerd te hebben, maar ik verwacht er niet te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:06
xzoticate schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:58:
[...]

Sorry voor de kick. Ik ben zelf ook op zoek naar deze drivers voor windows xp (stond origineel windows Me op), maar ik kan het nergens vinden. Momenteel heb ik mijn hoop gevestigd op iemand die dezelfde laptop aanbied op marktplaats en die zegt windows xp geinstalleerd te hebben, maar ik verwacht er niet te veel van.
iemand al iets wijzer geworden wat betreft de laser 200 laptop ?

ik zoek ook drivers

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 20:37
Ik zoek ook drivers voor mijn laser laptop type 270

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156991

ik ben op zoek naar drivers voor mijn laptop, het is een laser 270 pentium 4 1,8 gig. bijvoorbaat dank.

ron.
Pagina: 1