Toon posts:

Newszilla reset??

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik net aan het spitten op de nieuwsgroepen (newszilla), staat er vrijwel niets meer op? De bestanden in vrijwel ALLE groepen zijn van rond de 21:00 uur: alle bestanden zijn niet ouder dan 3 uur! Het lijkt erop dat er:

- een storing is
- servers ge-reset zijn?

Weet iemand wat er aan de hand is? Heb dit nog niet eerder meegemaakt. Kan zelf bij xs4all hier niets over vinden.

Verwijderd

nah ben hier vrolijk aan het downen met bestanden van gister eergister en vandaag.

Verwijderd

Topicstarter
Hier alle headers dus max 3,5 uur oud. Alles wat ouder was, is vertrokken. Mijn download list faalt dus aan alle kanten. Blij dat het bij anderen wel werkt. Zucht, ga newsbin cache weggooien en alles maar eens opnieuw erop zetten.

edit

Schijnt niet aan mij te liggen. Op verschillende sites begint men nu ook te klagen.... :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 01:16 ]

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb net gelezen in xs4all.general dat er flink wat storage is bij geplaatst vandaag. Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn.

Verwijderd

Ik heb dus hetzelfde probleem. een Full update van a.b.cores levert mij 16 file s op. terwijl de full update eerder die dag mij heel wat meer files opleverde....laten we zeggen 300000?

En dat is op dit tijdstip behoorlijk onplesant. :/

Laat maar hangen
....................................................................................................................................
Status Newszilla 14-16 maart 2004:
Probleem: Geen of weinig nieuwe headers.
Oplossing: De bestanden staan wel op de server, alleen de headers (nog) niet. Gebruik NZB bestanden of download de headers van een payserver en gebruik de "override server" optie in Xnews.

Probleem: Veel "article not on server" foutmeldingen.
Oplossing: De headers staan wel op de server, maar de bodies nog niet. Wacht een dag en probeer het dan opnieuw.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 09:45 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Volgende keer dus even op de statusmelding van XS4ALL wachten en geen storingsmeldings-topic op GoT openen, dat is hier niet echt de bedoeling namelijk ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.