Toon posts:

"Network bridging" Windows 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet remote via pcanywhere twee netwerkkaarten bridgen, heb vernomen dat Winroute na de installatie gelijk de firewall aanzet waar ik dus niet op zit te wachten, omdat ik deze pc dan niet meer ken bereiken. ZIjn hiervoor nog andere software matige oplossingen?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Nou je kan toch wel genoeg op GoT vinden of heb ik dat nou echt verkeerd!? En als tig mensen hier winroute fijn gebruiken waarom zou jij het dan niet kunnen proberen?

[ Voor 3% gewijzigd door SSH op 17-03-2004 00:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik na het installeren van winroute niet meer de pc ken bereiken, winroute is perfect maar niet voor remote beheer via tcp ip, had dit trouwens al vermeld in mijn verhaal, en bijna alle topics verwijzen naar winroute

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
er zijn idd wel gratis softwarepakketten voor 2000 die je als bridge kan gebruiken

echter: het verdient niet de aanbeveling om via remote 2 nics te gaan bridgen of uberhaubt met je netwerksettings te gaan 'klooien' je zult zien dat het mis gaat en dat je dan in de problemen komt (tis vragen om problemen)

wat is de moeite om er heen te rijden en om zeker te stellen dat het gaat lukken :? scheelt je downtime achteraf als het misgaat

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ook wel weer waar, maar is een heel eind reizen, voor eigenlijk zo iets kleins. Maar toch bedankt voor de reacties !

Verwijderd

Even zoeken graag, hier zijn zat alternatieven voor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.