Ik had een goed werkende isdn kaart in mijn hp vectra vl420 zitten. Totdat ik SP1 installeerde van Windows XP. Ik krijg nu iedere keer de fout melding 721 (721 De externe computer reageert niet ) of 732 (732 Deze computer en de externe computer hebben geen overeenstemming bereikt over PPP-besturingsprotocollen).
Alleen als ik met twee lijnen inbel dan krijg ik even een verbinding, maar tijdens het bundelen gaat het fout en wordt de verbinding weer verbroken.
Als ik alleen een verbinding maak zonder de internet explorer, dan kan hij met 1 lijn verbinding maken en 1 niet degene die werkt is lijn 2(deze wordt verbroken als ik outlook express opstart) , maar als ik lijn 2 alleen gebruik werkt hij ook niet.
Ik heb de nieuwste driver gebruikt.
Hebben jullie een idee waar dit aan kan liggen en is er een oplossing voor?
Alleen als ik met twee lijnen inbel dan krijg ik even een verbinding, maar tijdens het bundelen gaat het fout en wordt de verbinding weer verbroken.
Als ik alleen een verbinding maak zonder de internet explorer, dan kan hij met 1 lijn verbinding maken en 1 niet degene die werkt is lijn 2(deze wordt verbroken als ik outlook express opstart) , maar als ik lijn 2 alleen gebruik werkt hij ook niet.
Ik heb de nieuwste driver gebruikt.
Hebben jullie een idee waar dit aan kan liggen en is er een oplossing voor?