Is dit niet gewoon een troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-10 18:27
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=233879

Ik had het eerder moeten melden, maar ja, ik dacht dat deze post vanzelf weer op troll zou komen.
Maar ik ben benieuwd wat anderen er van vinden. Misschien toch geen troll?
Volgens mij wel, want de poster geeft zelf al aan dat zijn post overbodig is en naar mijn idee is het alleen om Intel-fans te jennen en reacties uit te lokken.
Er zijn ergere trollen, maar ik heb deze al als troll beoordeelt en denk nu aan het metabotje ;). Hoe dan ook, volgens mijn normen is het een troll, ben benieuwd of er mensen zijn die er anders over denken. Indien dat het geval is, ben ik benieuwd waarom ze het geen troll vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Eh, weging is ook niet zo gek hoog meer (-0,18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja, best wel een Troll ja.

Alleen zonde om hier nog (zuurverdiende) puntjes aan uit te geven, gezien de weging nogal laag is.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Op maandag 18 december 2000 09:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Alleen zonde om hier nog (zuurverdiende) puntjes aan uit te geven, gezien de weging nogal laag is.
Volgens mij was het om 9.40 u vanochtend zelfs onmogelijk om die post nog te modden (meer dan 2 dagen oud, 3 en half dag oud, om precies te zijn).
Tja, zoals ik al zei: ik had het wat eerder moeten melden (vrijdagochtend of zo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje de gedachtegang van een moderator aan het proberen te doorgronden, maar kan iemand mij even utleggen waarom dit een troll is? Zoals ik het zie is de post zwaar overbodig, maar het zijn toch eigelijk wel feiten. Kijk maar in de pricewatch en iedereen weet dat de Duron de Celeron er keihard uit raced.??

Uitleg a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Ik zal het eens pogen met een 'analyse' van de post:
Ach Ja je weet het toch al.
Maar zal het toch maar even zeggen.
Waarom meldt hij het dan? Hij kondigt dus al aan een overbodige post te gaan doen.
Amd beter performance voor een mindere prijs
INTEL mindere performance voor het dubbele.
Over de eerste zin zullen de meesten het wel eens zijn, over de tweede zal iets meer discussie mogelijk zijn. Maar als je even goed kijkt in de pricewatch, zie je dat het inderdaad klopt dat het prijsverschil tussen redelijk gelijkwaardige AMD en Intel CPU's inderdaad soms 100% is...
Op zich wel informatief voor een newbie, maar eigenlijk ook vrij overbodig voor de meeste Tweakers.
INTEL zijn altijd al rare knakkers geweest
Een lichte provocatie. Nergens voor nodig en enigszins trollerig.

Kort samengevat komt de hele post hier op neer: 'Het is overbodig te zeggen, maar toch zeg ik het: Intel is veel te duur, maar ze zijn altijd al rare knakkers geweest'.

De hele toon en context maakt het voor mij een troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Uitleg a.u.b.
Tja, eeh...vooruit dan maar:
INTEL zijn altijd al rare knakkers geweest ;):'(
Is dat ook een "feit"?

BTW, hi guys! Heb ik nog iets gemist de afgelopen 2 weken? Ben best wel een beetje afgekicked. Benieuwd of het tweakotine z'n verslavende uitwerking weer op me zal hebben. Van mij mag het wel nog wel ff uitblijven 8-)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik snap hem. Desondanks zou ik hem eerder een -1 overbodig geven. Z'n laatste opmerking kan ook als geintje gezien worden, maar dat het een -1 waard is staat vast. Maar bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Hi Testcase, welcome back !

Viel idd wel op dat je er ff niet was..

:)

Nitraat, als je iets niet precies kunt beoordelen of het nu wel of niet een Troll is is niet erg, je ziet in ieder geval dat het een -1 is, dat is al goed.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Welkom terug testcase. Er is nog wel wat crisis geweest ja. Ook weer opgelost. Femme liet zich even zien en zei iets irritants. Lees nog maar even na want ik wil het niet noemen, omdat er dan misschien weer een discussie oplaait.
Pagina: 1