Toon posts:

[XP] Crappy bestanden! PSD files en andere - in use*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom hier al een tijdje als bezoeker en lees vel tips die zeer usefull zijn voor de advantge gebruiker. Maar nu word het tijd dat er een probleem komt dat ik het niet kan oplossen ja heel omslachtig en dat is niet de bedoeling

1. Er zijn bestanden die (PSD files) die ik niet kan verwijderen.
2. Ook de dir daaronder niet maar dat is logisch
3. XP melding kan door procces in gebruikzijn bblablalbl

Wat ik heb geprobeerd:
1. Faq lezen staat niet in over psd en zelf veder zoeken naar psd bestanden in de zelfde map in regedit werkt ook niet want die staan er niet. :<
2. Ander verkenners nope werkt niet :<
3. Cmd werkt ook niet :<
4. renamen ed. ook niet :<

Ander oplossingen zoals safemode zijn crappy want dat zou betekeknd at ik dat ieder keer moet opstaren als ikz n bestand tegen kom :>

Imadn die via Dos Shell paaar leuke commandes kent omdat te verandenre?

waar is trowuens een kompleet overzicht als iemand die in ze Favo heeft staan van alles command s van de Dos :) Net Use is wel een leuk trucje (TIP)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 09:01

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik denk, dat evenals met filmpjes (avi, wmv enzo) Windows even een preview van de image wil opsnorren. En dat gaat bij PSD niet zo lekker, niet zo snel.
Op het moment dat jij het icoontje aanklikt en naar de prullenbak wil donderen, of met Delete wil verwijderen, kauwt Windows zich te barsten op een preview - of je die nu aan of uit hebt staan.

Plaats eens een klein .wmv filmpje bij in de map, selecteer dit en sleep vliegensvlug erna je psd naar de prullenbak. Als het goed is moet hij dan nog met het filmpje bezig zijn 8)7
En renamen naar .txt werkt niet?

Blind Carbon Copy: laat je ogen even nakijken, dit is een techforum. Hij / zij / het wil graag geholpen worden :) :w :*

[ Voor 12% gewijzigd door Dark Blue op 17-03-2004 00:16 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Zoek even naar het programmaatje wholockme en je weet wie en welk proces het bestand in gebruik heeft. Vervolgens het proces stoppen en bestand verwijderen...

@ts volgende keer even controleren op spelfouten svp...

We have just one world, but we live in different ones...

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 09:01

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

nou, het is toch te lezen... beter dan wat ik eerder deze avond ben tegengekomen, van die rampen der Nederlandse taal wiens post nog eerder getypt was dan hun computer goed en wel gecrasht was, zeg maar.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Veilige modus misschien?

Leave only footprints, take only memories

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Dark Blue schreef op 17 maart 2004 @ 00:19:
nou, het is toch te lezen... beter dan wat ik eerder deze avond ben tegengekomen, van die rampen der Nederlandse taal wiens post nog eerder getypt was dan hun computer goed en wel gecrasht was, zeg maar.
Het is te lezen, maar het leest alles behalve prettig...

de rest van je opmerking: LOL >:)

We have just one world, but we live in different ones...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zullen we het offtopic verhaal ergens anders voortzetten? Opmerkingen over spelling zijn overigens niet gewenst :)

Welkom miepy,

Ik pas je topic titel nog even aan zodat het OS in je topic titel staat (cfr. de Windows Operated Systems Policy)

Verwijderd

Gewoon wachten tot de previeuw geladen is en DAN verwijderen net als bij films...

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-02 13:29
probeer het volgende... (je ziet het ook wel eens met win2000)

maak een paar txt documenten (rechtermuisknop -> nieuw -> teksdoc. ) in de zelfde map als de psd bestanden staan (of andere) ..

daarna selecteer je de txt bestanden eerst en dan hou je ctrl ingedrukt en selecteer je de psd (of andere hardnekkige) bestanden, op deze manier gaat hij niet een preview creeër,

druk dan op "delete", misschien dat dit helpt
Pagina: 1