Windows 2000 aanmelden wil niet

Pagina: 1
Acties:

• simonmdejong
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 08:49
Ik heb weer eens lopen klooien en nu zit k echt in de shit

mijn 2000 laptop meld zich aan via een domein maar nu is dat domein niet meer beschikbaar en nu zegt dat ding dat i het domein niet kan vinden en daardoor de aanmeld naam niet kan valideren en zo dus niet windows in kan.

weet iemand hoe je om dat wachtwoord heen kan of hoe je dat kan kraaken?????
heb veilige modus en alles al geprobeerd (en het lieftst iets zonder te formateren of uitelkaar schroeven)

Pleas help me _/-\o_

Bij voorbaat dank

3x Homewizard PIB, 17 zonnepanelen 5450W piek power

Verwijderd

Log lokaal in op je machine.

Er MOET een admin-account (lokaal) aanwezig zijn. als je die niet weet heb je een probleem. Dan zou je nog met ERD kunnen booten om je lokale wachtwoord te veranderen/achterhalen.

Lokaal inloggen doe je door IPV je domein te selecteren bij het inloggen, je computernaam te gebruiken en een lokaal admin account.

Eenmaal lokaal ingelogt kun je je PC uit het domein halen, en in een werkgroep plaatsen. :)

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
en welkom op GoT natuurlijk :p

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:08
Ik dacht dat Windows 2000 altijd wachtwoorden in cache opsloeg. Bij mijn stagebedrijf kon je gewoon op je domeinnaam inloggen, ook al was er geen netwerkverbinding.

Probeer dus eens je netwerkkabel eruit te halen iig, dan gaat-ie misschien niet eens zoeken.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:26

pistole

Frutter

ddc schreef op 17 maart 2004 @ 00:06:
Ik dacht dat Windows 2000 altijd wachtwoorden in cache opsloeg. Bij mijn stagebedrijf kon je gewoon op je domeinnaam inloggen, ook al was er geen netwerkverbinding.

Probeer dus eens je netwerkkabel eruit te halen iig, dan gaat-ie misschien niet eens zoeken.
dat klopt maar er zit AFAIK een beperkte houdbaarheid op die cached logons

Ik frut, dus ik epibreer

• simonmdejong
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 08:49
K zal het proberen alvast bedankt en als het lukt horen jullie nog van me. nog meer ideas zijn natuurlijk van harte welkom

3x Homewizard PIB, 17 zonnepanelen 5450W piek power

Pagina: 1