Ben absoluut beginnend in cubase, en heb ook de vele posts omtrent dit onderwerp gelezen maar ik kom er toch niet helemaal uit.
specs:
cubase sx
asio drivers
ac97 adio kaart (full duplex)
pent 4
In de opname regeling van windows staat de stereo mix aan, zodat ik in windows tegelijkertijd kan opnemen en afspelen.
Wat ik wil opnemen in cubase speel ik af met de lm-7, en als metronoom gebruik ik die van cubase zelf, zowel midi als audio heb ik beiden geprobeerd, maar steevast worden die beiden opgenomen.
Geprobeerd:
Vst inputs, anders mappen van de twee inputs.
Device setup, control penal.
Lm-7 op een midi spoor opnemen, kreeg ik echter niet voor elkaar.
Daarnaast vroeg ik me af of er met latency ook bedoeld wordt als je een virtueel instrument afspeelt en wel gelijk hoort wat je speelt, maar pas later het geluid uit ziet slaan op het audio spoor.
specs:
cubase sx
asio drivers
ac97 adio kaart (full duplex)
pent 4
In de opname regeling van windows staat de stereo mix aan, zodat ik in windows tegelijkertijd kan opnemen en afspelen.
Wat ik wil opnemen in cubase speel ik af met de lm-7, en als metronoom gebruik ik die van cubase zelf, zowel midi als audio heb ik beiden geprobeerd, maar steevast worden die beiden opgenomen.
Geprobeerd:
Vst inputs, anders mappen van de twee inputs.
Device setup, control penal.
Lm-7 op een midi spoor opnemen, kreeg ik echter niet voor elkaar.
Daarnaast vroeg ik me af of er met latency ook bedoeld wordt als je een virtueel instrument afspeelt en wel gelijk hoort wat je speelt, maar pas later het geluid uit ziet slaan op het audio spoor.