Toon posts:

Savage4 loopt vast op 3dMark test

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap der nix van. Sinds een tijdje loopt mijn Creative Savage4 vast op de 3dmark test. Ik weet het tis geen bijzondere kaart, maar ja, nog ff sparen voor een andere.
De test liep eerst wel goed en ik weet absoluut niet waarom hij het nu niet doet. Alles weer op default ingesteld; videokaart, memory, proc etc etc. Maar nog steeds vastlopers. Spelletjes doet ie goed, q1,q2,q3,unreal enzovoort. Weet iemand een oplossing? Ik kan het in de posts niet vinden.

Verwijderd

Welke drivers heb je?

Ik heb BiPolar in combinatie me S3Tweak

nooit vastlopers, zelfs niet met die test.

Kwil ze wel mailen

T zijn de meest stabiele drivers voor die stomme Savage 4

kga een Voodoo 5 kopen denk ik

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 01:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik heb ook ooit savage 4 gehad maar dat ding krijg je NIET stabiel! het enige wat hielp bij mij:
-AGP 1x zetten (ipv 2x)
-originele hele oude drivers van je kaart
-niet overclocken
-goede koeling core

En dan nog liep ie nog 4x per dag vast :'(

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de win9xsavage4 drivers van creative zelf datum 14/09/2000. speciaal voor windows ME. Het gekke is alleen dat ik toen die drivers heb gedownload en ze er nu niet meer op staan. Ik had eerst een ander mobo en proc (k6/2-400 en asus P5ab) en met de juiste gl-driver ging dat uitstekend, alles draaaide stabiel. Het meest maffe vindt ik dat alles goed gaat alleen die software van MadOnion crached steeds. die drivers wil ik trouwens wel hoor, ken ik niet. Wil je ze mailen: rob@aussems.nl.com

Verwijderd

3DMark vastlopen??? Geen probleem hoor... grafprogramma... Als je spellen het voor de rest goed doen is het toch ok?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:32
Ik gebruik een Savage4Pro met clockspeed 110/125. Deze loopt NOOIT vast. Ik gebruik deze combo:

DFI P5BV3+ (VIA MVP3 rev 4 chipset)
320MB SDRAM
AMD K6/3-400 @ 450
Savage4 32MB AGP @ 143/148
TV-kaart (ja, hoe krijg je dat ding werkend: in een keer)
JGC's Savage4 drivers 2.3

werkt helemaal stabiel. Door een foutje in de 4e revisie van de MVP3 chipset icm de Savage4 was ik genoodzaakt het geheugen op AGP speed te klokken, anders sloeg ik na 1 frame al vast. Nou ja, hebben we maar gelijk van gemaakt: AGP op SDRAM speed clocken (FSB is nu 75MHz).
Draait allemaal als een tiet.

Ik kan je dus adviseren mijn drivers te gaan gebruiken, veel betere ondersteuning dan ref drivers...
Doe eens een bezoekje aan http://www.jgc.f2s.com

Verwijderd

Topicstarter
ok. ben drivers aan het downloaden. nog ff installeren en uitproberen. Zal resultaat laten weten

Verwijderd

Topicstarter
He, mooi joh, met die ME drivers van die site loopt ie perfect. Jammer alleen dat ik nu mijn Blastercontrol kwijt ben. Nou ja gebruik ik wel s3tweak voor.
Trouwens die jgl23 drivers werken die ook met ME ? En wat is er zo speciaal aan die drivers? Verder alvast bedankt voor de tip. :+

Verwijderd

Topicstarter
Nou , ik ben nog meer kwijt: mijn mogelijkheid op mijn kaart op 4xagp te laten lopen. Creative drivers weer terug gezet, jammer voor 3dMark test. Alles loopt behalve dat ......... geval, vreemd toch?
Pagina: 1