Toon posts:

PC reboot bij spelen demo UT2004

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de demo van UT2004 gedownload én geprobeerd te spelen. Het probleem is dat mijn PC na een paar minuten spelen spontaan reboot (geen foutmelding, nix!).
Ik heb een Pentium 4 in een Gigabyte moederbord met een Sapphire Radeon 9600XT met 256MB geheugen. De driver is CATALYST versie 3.10.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt/speelt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.
Wij zijn overigens al bij de Catalyst 4.3, misschien dat dit probleem in de tussentijd al is opgelost :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het zelf ook kunnen bedenken; ik zal de nieuwste driver eens proberen en kijken of het helpt!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03-2025
Helaas ook ik heb problemen. Het is alleen bij UT2004 demo dat het spel er soms uitknalt. Gelukkig krijg ik geen keiharde reboot maar een melding te zien met daarin de specs van mijn pc en daaronder vage meldingen over iets van videorendering :? . Maar ik kan er weinig over terugvinden op internet. Zijn er mensen met een AMD3000+ in combinatie met een Sapphire9800Pro die het spel zonder problemen een paar uurtjes continue kunnen spelen? Helaas de foutmeldingen heb ik nu niet bij de hand. 8)7

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ja ik heb ook problemen :(

Met de demo loopt ie gewoon vast. Ik heb sinds gisteren het hele spel, in de hoop dat ie nu wel zou werken, maar als je aan het spelen bent, loopt ie gewoon in 1 keer vast. Bij de demo liep hij met de intro (die kerel door het Nvidia-logo) al vast, hier gebeurt het ongeveer na 5 minuten spelen. Of hij hangt, of hij loopt ineens in een paar seconden heeeeeeel langzaam naar een freeze toe.

Ik heb een Club3D GForce 5900XT (net nieuw) met de nieuwste drivers van Nvidia, 56,64 dacht ik. Maar ook oudere drivers zorgen er niet voor dat t probleem verholpen wordt :( Verder heb ik AMD XP 2400+ iemand tips?

/edit: beetje probleem nuancering :P

[ Voor 24% gewijzigd door jellywoods op 17-03-2004 10:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 23:07:
Ik heb de demo van UT2004 gedownload én geprobeerd te spelen. Het probleem is dat mijn PC na een paar minuten spelen spontaan reboot (geen foutmelding, nix!).
Ik heb een Pentium 4 in een Gigabyte moederbord met een Sapphire Radeon 9600XT met 256MB geheugen. De driver is CATALYST versie 3.10.
Welkom op GoT! :)

Ik zal als ik jouw was eens nieuwe drivers downloaden vanaf de ATI site. Als het goed is is je probleem dan opgelost. ;) Ze maken niet voor niks driver updates die weer een hele zooi aan bugs bij verschillende games fixen :P

edit: Wel aangeven dat je de graphics drivers wilt! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 13:58 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Jij bent later geregd dan hij hoor :X
Ik zal als ik jouw was eens nieuwe drivers downloaden vanaf de ATI site. Als het goed is is je probleem dan opgelost. ;) Ze maken niet voor niks driver updates die weer een hele zooi aan bugs bij verschillende games fixen :P
Goh, daar was ik nog niet opgekomen om als tip te geven...

The devil is in the details.

Verwijderd

December schreef op 17 maart 2004 @ 15:38:
[...]
Jij bent later geregd dan hij hoor :X

[...]
Goh, daar was ik nog niet opgekomen om als tip te geven...
Toch nie? valt me tegen van je! :P
Pagina: 1