Verwijderd
Ik denk dat het aan je muis ligt...
als andere mensen nu ook ff gaan replyen met 'hun gok' waar het allemaal aan kan liggen dan schiet het wat meer op...
of post eens wat meer info, zie stickies...
als andere mensen nu ook ff gaan replyen met 'hun gok' waar het allemaal aan kan liggen dan schiet het wat meer op...
of post eens wat meer info, zie stickies...
Weet het al. Je moet het dus aanzetten als je in een voertuig zit.
Dacht dat je gewoon tijdens het hele spel muziek had.
Niet dus.
Ok deze kan dus dicht.
Dacht dat je gewoon tijdens het hele spel muziek had.
Niet dus.
Ok deze kan dus dicht.
Nou ik ging ervanuit dat je gewoon tijdens het spelen muziek had.
Heet ja ook Ingame Music.
Geen idee dat dat alleen in voertuigen was.
Heet ja ook Ingame Music.
Geen idee dat dat alleen in voertuigen was.
staat in de handleiding
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Probably had ie de winkel versie niet ofzo
Verwijderd
Hallo mensen,
Ik heb ook eventjes een vraagje inzake ingame muziek.
Er is wel een mapje 'my music' zou ik een liedje (om precies te zijn paint it black, die moet er toch echt in
) om moeten zetten naar .BIK?
en hoe moet ik het liedje dan selecteren uit de playlist in een voertuig? beschikken andere spelers ook automatisch over het liedje.
Iemand hier al ervaring mee?
Bvd
Er is wel een mapje 'my music' zou ik een liedje (om precies te zijn paint it black, die moet er toch echt in
en hoe moet ik het liedje dan selecteren uit de playlist in een voertuig? beschikken andere spelers ook automatisch over het liedje.
Bvd
Verwijderd
ga het vragen op batlefield vietnam forum heb je meer kansVerwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 21:32:
Hallo mensen,
Er is wel een mapje 'my music' zou ik een liedje (om precies te zijn paint it black, die moet er toch echt in) om moeten zetten naar .BIK?
Bvd
Verwijderd
Bij de config van je toetsen kun je instellen welke toets je wil gebruiken om de radio aan te doen. Standaard 'O' geloof ik, maar dat weet ik niet zeker.Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 21:32:
Hallo mensen,
Er is wel een mapje 'my music' zou ik een liedje (om precies te zijn paint it black, die moet er toch echt in) om moeten zetten naar .BIK?
Bvd
Pagina: 1