Toon posts:

(MSN-hotmail) probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zit met een klein probleempje en hoopte dat iemand mij kan helpen...

ik heb hier een computer van een vriend van mij staan omdat hij problemen hiermee had en vroeg of ik er naar wou kijken. de pc deed soms vreemd (weet niet wat hij precies bedoelde). verschillende problemen zijn nu wel opgelost maar er blijft een irritant probleem over waar ik zo snel geen raad op weet.

als ik naar hotmail.com ga kan ik niet inloggen ik krijg dan een standaard melding (`pagina kan niet worden weergegeven`). ik heb het gevoel dat er hier iets van spyware ofzo aan het werk is en daarom heb ik meerdere spyware scanners-killers gedraait. ze vonden allemaal wel wat en alles is gedelete en lijkt weg te blijven. maar op de een of andere manier kan ik niet inloggen op hotmail en msn wil ook niet inloggen. heeft iemand deze problemen ook gehad of weet er een oplossing voor, dan zou dat erg fijn zijn.

ik heb verschillende dingen geprobeerd waaronder
- verschillende spyware programmaas (adaware - spybot search and destroy etc)
- norton antivirus
- instellingen van IE6 (128 bits etc...)

alvast bedankt...

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Cookies al gedelete?

Tijd/Datum staat goed?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Zoekt en gij zult vinden : Hotmail laadt niet zie daar de alternatieve links en andere tips

En b.v. ook [rml][ msn en hotmail] ik kom er niet op[/rml] , er zijn echt 1000 en 1 topics over

[ Voor 33% gewijzigd door djexplo op 16-03-2004 22:29 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
tijd en datum staan goed en de cookies zijn ook gedelete...

zoeken heb ik natuurlijk gedaan en heb ongeveer een uurtje gekeken maar ik kon niks vinden en heb vanalles geprobeerd maar ik kom er niet uit. ik heb ook een tijd gegoogled naar het probleem het is niet dat ik zomaar denk laat andere mensen het maar uitzoeken...

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:05

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Een proxy in de weg? Ff Tools/Internet Options/Tab: Connections en dan Lan settings doen.
Waarschijnlijk staat HTTPS niet aan in de proxy dan ;)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Als je bij IE even kijkt of de chypher strength op 0 staat heeft de knowledgebase misschien een oplossing voor je. Heb ik ook naar zitten kijken voor een "bevriende laptop" met hetzelfde probleem. Nadat ik zag dat er meer dan 5 stappen waren maar een herstelpunt opgezocht en die gedaan.

Stond ook ergens wat in een faq van got, maar ik weet niet meer waar.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik geen prxy dus daar kan het niet aan liggen.

ik heb nu mozilla er bij geinstaleerd en deze wil wel inloggen op hotmail. nou zou je zeggen dit ligt aan explorer maar msn doet het ook nog steeds niet.

er draaien geen vuurmuren meer.......

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:51
check ff of een nog citical patces in windows update klaarliggen, misschien zit daar de oplossing wel tussen.

If it aint broke, fix it till it is!

Verwijderd

Topicstarter
alle updates zijn geinstaleerd...

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:14
heb nu wel dat ik bijna niet in msn kom.

en als ik der in ben knalt tie der zo weer uit

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 20:09

MARTIJN_

<<---^|^--->>

jaaoie17 schreef op 18 maart 2004 @ 20:19:

Heb ik ook last van, krijg msn niet meer aangemeld.

PGEQRZEM

Verwijderd

Ja, denk dat er wat servers op hun bek zijn gegaan. :| Mijn adressenlijst kon hij niet vinden stond er en me zus werd er ook direct afgekickt. Eerst kon ik er ook moeilijk op komen en nu er dus ook af gekickt. :9
(meteen me zus schreeuwen, wat is er aan de hand kan je me helpen :*) )maar dat is een week geleden nog maar toen ze ook al bezig waren. :+
Maarja heeft geen zin om dit allemaal te posten iedereen moet maar weer wachten :o

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-04 12:25

GerriT

Dusss......

Heb ik ook, dus ik denk niet dat het aan jou ligt ;)

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:08
Hostfile al gechecked?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Gewoon even standaard goed laten scannen op virussen met online scanner b.v en goed scannen op spyware. Tevens doet msn het hier op dit moment ook niet ik hoorde dat er wat problemen waren met servers etc.. kan zijn dat het inloggen op de site dan ook niet meer goed functioneerd dus leg niet gelijk het probleem bij de pc neer.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-05 15:23
nou vertel ik ook ff dat ie et niet doet :) vette onzin wel, wel kut overigens :) maar ach, dan mailen we wel :D kleine mailtjes enzo :D

ben je er?

Verwijderd

schijt-msn :Y)

Verwijderd

_MaLa_ schreef op 18 maart 2004 @ 20:23:
Gewoon even standaard goed laten scannen op virussen met online scanner b.v en goed scannen op spyware. Tevens doet msn het hier op dit moment ook niet ik hoorde dat er wat problemen waren met servers etc.. kan zijn dat het inloggen op de site dan ook niet meer goed functioneerd dus leg niet gelijk het probleem bij de pc neer.
On zin op site doet het wel :+ Andere servers zijn dat. Maar jongens zulke topics zijn eral zoveel geweest dit heeft geen zin, niemand schiet hier wat mee op :9 . Dus laat het topic zakken aub B)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Deze gaat dicht, iedereen horen opsommen dat MSN half down is, is niet echt zinvol.

CS_maDDog mag zo z'n mail checken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.