The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
wat bedoel je met een resonerend geluid?
Ik heb iig ook een brommend geluid bij 't MSN geluidje als ik bijv een filmpje open heb staan..
Waarom een dubbelpost?? Ozaki 6W boxen "resonerent" geluid.
[ Voor 17% gewijzigd door Krypt op 16-03-2004 21:50 ]
Rear box and subwoofer are connected to microphone geselecteerd en het is gedaan nu,het resoneerend geluid.
Ik krijg muziek en het is weg. Dus voor mijn part is het nu opgelost maar toch,iemand wat heb ik initieel verkeerd gedaan wand dit kon ik niet doen door 1 muisklik.
EDIT :Krypt,Ik heb een gewone restart gedaan in XP en dan alles sytematisch afgezet. Ik heb zonet cold boot gedaan,nogaltijd daar. Zie trouwens Boven eens,het is opgelost,maar wat deed ik verkeerd?
[ Voor 24% gewijzigd door Entity_Razer op 16-03-2004 21:49 ]
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
alles steekt goed
Maar raar,ik doe syteem herstel werkt weer WEL terug goed.
Nu ga ik sevens aanzien als de mandrake 10 gedownload is(laatste CD) en dan een cold boot doen.(nog eens) hopelijk was dit het einde van alles
Dit topic is gesloten.
![]()