A7n8x-x men boxen en headset geven een "resonerend geluid"

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-04 09:54
Ik was zonet in VM ware bezig en ik had vergeten MSN af te zetten. Dus tijdens Linux springt dat ding omhoog van "iemand heeft zich aangemeld."
Ik sluit de MSN met afsluiten en BAM ineens beginnen mijn boxen een resonerend geluid te geven. ;(
Ze zijn niet stuk want men headset heeft dit ook dus nu vrees ik voor men Mobo.
Kan iemand me helpen? een restart helpt niet. Ik zal zometeen na posten een koude start doen. Eens zien wat dat doet. Maar aangezien men headseat het ook heeft zal dit denkelijk liggen aan het geluidskanaal en bij een A7n8X-X is dit on-board dus,.....

Kan iemand me toch ff probere te helpen?
Enige dingen die runnen zijn ATI CP,Norton,Asusprobe,en men netwerk en geluidsinstellingen. :?

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:22
Doe eerst maar eens een coldboot.. als je dat niet gedaan hebt dan heb je zelf wel weinig uitgeprobeerd moet ik zeggen..

wat bedoel je met een resonerend geluid?
Ik heb iig ook een brommend geluid bij 't MSN geluidje als ik bijv een filmpje open heb staan..

Waarom een dubbelpost?? Ozaki 6W boxen "resonerent" geluid.

[ Voor 17% gewijzigd door Krypt op 16-03-2004 21:50 ]

Pvouput live

• Entity_Razer
FF een reply op mezelf. Ik heb ergens onder geluidsopties gezet:
Rear box and subwoofer are connected to microphone geselecteerd en het is gedaan nu,het resoneerend geluid. _/-\o_ :Y)
Ik krijg muziek en het is weg. Dus voor mijn part is het nu opgelost maar toch,iemand wat heb ik initieel verkeerd gedaan wand dit kon ik niet doen door 1 muisklik.
8)7 :?

EDIT :Krypt,Ik heb een gewone restart gedaan in XP en dan alles sytematisch afgezet. Ik heb zonet cold boot gedaan,nogaltijd daar. Zie trouwens Boven eens,het is opgelost,maar wat deed ik verkeerd?

[ Voor 24% gewijzigd door Entity_Razer op 16-03-2004 21:49 ]

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Entity_Razer
Ok,zonet na 1 dag herstart,Ding is terug. In mindere mate maar terug. heb men drivers geherinstalleerd,zelfde,ben nu een syteem herstel aan't doen en dan laat ik iets meer weten maar kan iemand mij verderhelpen?

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 07:57
Geaarde stopcontacten? Mischien stekkertje wat geen goed contact meer maakt?

• Entity_Razer
mmmmmmm
alles steekt goed
Maar raar,ik doe syteem herstel werkt weer WEL terug goed.
Nu ga ik sevens aanzien als de mandrake 10 gedownload is(laatste CD) en dan een cold boot doen.(nog eens) hopelijk was dit het einde van alles

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1 topic per probleem is genoeg hoor...

Ozaki 6W boxen "resonerent" geluid.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.