Toon posts:

WINDOWS XP

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik had al eerder een topic geplaatst alleen deze is weggehaald, iemand zei iets over een mailtju maar ik heb vandaag nix gehad en kan me ook niet herrineren dat ik eerder iets heb gehad. ik wou je gewoon persoon lijk een mail sturen ma ik weet je mail niet. wil je anders proberen me nog zo mail te sturen bedankt.

maar in ieder geval, als ik bijvoorbeeld C&C zero hour speel, dan op een willekeurig moment, komt windows naar voren en wordt C&C dus in de min gezet. (en nee ik druk niet op een windows toets ofzo iets dergelijks :) ) maar dit gebeurt niet alleen met C&C, maar ook met Prince of persia en Raven shield bijvoorbeeld.

alvast bedankt

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 19:22
Misschien kan je wat meer info geven. Wat voor systeem heb je? Wat voor drivers? Updates? Wat heb je al geprobeerd?

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

ja misschien heb je wel een sticky windows toets...
T kan ook zijn, dat een programma als MSN ofzo de aandacht vraagt en dat daarom de boel naar beneden komt zetten

(enuhh dit is niet slim wat je doet denk ik)

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een amd 2000 xp op een asus A7v8x
en een 3dclub 9800 pro 128 mb
ik heb nix overgeclocked

ik heb de nieuwst drivers van de ati sit, de catalyst 4.3
ik heb dus geprobeerd nieuwe drivers te installeren maar dat helpt niet.

ik probeer ook zonder andere applicaties te spelen maar ik heb het nog steends, het enigste prog wat ik niet uit kan schakelen, in dat schermpju met pictogrammen rechtsonderin is norton ghost, maar ik neem niet aan dat die er iets mee te maken heeft.

verder zou ik eigenlijk niet weten wat het zou kunnen zijn

Verwijderd

Topicstarter
wat is neit slim?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 19:22
Opnieuw hetzelfde topic openen na een mailtje. :Y)

Heb je wel de legale versie van de games?

[ Voor 79% gewijzigd door MADG0BLIN op 16-03-2004 21:48 ]

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Euh dat lijkt me niet relevant
Maar sinds wanneer treden deze fouten op? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het altijd al zo was

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nooit een mailtju gekregen stond alleen in de topic die gesloten was. ik heb ook gevraagd om dat mailtju nog een x te sturen.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoi smok, je vorige topic is niet voor niets dicht gegaan. Als je geen mail hebt gehad, zou je je correcte mailadres even door willen geven via een SeM-topic, of stuur een mail vanaf je correcte adres naar gathering at tweakers dot net. Anders blijf je topics openen die weer dicht gaan, en dat is niet de bedoeling natuurlijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Remy op 16-03-2004 21:52 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.