Toon posts:

Aopen miditorens H_-45

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een HX-08 :9 voor m'n systeem en ik ben zeer :D tevree met dat ding lekker veel ruimte en dat heb ik nodig hehe (zie onder). Nou heb ik ook nog een duron (600@900 (op het moment)) hier staan op een KT7 , alleen nou ik die aopen heb mee mogen maken vindt ik de kast waar die duron inzit eigenlijk niet echt zo tof meer. Ik wou weten hoe eigenaren van Aopen miditowers over hun H*-45 serie denken, is het wat? op de site van Aopen ziet ie er redelijk ruim uit voor een miditoren, maar ik wil het eigenlijk van jullie horen, niet alleen of ie ruim is natuurlijk :) maar je algehele mening over de kast.

txs *D

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:56

Flexx

This side up

Ik heb de HX45. En deze is zeer ruim. Nooit zo ruim al een Big-tower maar voor een Mid-tower vind ik hem ruim. Hij is ook stevig. Niet van dat dunne slappe metaal aan de zijkant.

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb sinds een week de HQ-08 (bigtower) en ik moet zeggen, goed kassie hoor!
Mijn cpu temp is met 10 graden gedaald!
De airflow was ondanks veel geklooi in mijn oude miditower ERG slecht.
Deze kast is idd lekker stevig.
Mijn oude totaal niet, de zijpanelen kon je zo dubbelknakken als je ff niet oplette :)
Ik had ook al alle voedingsschroeven dol gedraaid, weer geklooi met grotere enzo, nee geef mij maar deze kast!

specs

Verwijderd

Topicstarter
heeft er niemand een H.-45 van Aopen?? op Flex na dan?? :?

Verwijderd

Ja, ik.
Ben er redelijk tevreden over.
Heb me gevuls met een Abit-KT7-mobo en een standaard Spire-koeler, waardoor er naast een CDROM en een CD-writer geen ruimte meer is voor iets anders. Maar eigenlijk zou ik oook niet weten wat er dan aan toegevoegd zou moeten worden.
Erg handig zijn de zijpanelen die je snel en gemakkelijk erafhaalt zonder dat je met pleisters het bloedverlies binnen de perken moet houden.

• RIP-airco
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
hmm ik heb voorlopig nog zo een oude flut-kast, maar ga mij een van de dagen ook zo een nieuwe Aopen halen!!! Heb vandaag een nieuw systeem in elkaar gestoken met zo een A-open miditower, en ik was behoorlijk onder de indruk!!

airco

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:48

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Ik heb er hier twee, en het zijn gewoon goeie kastjes, lekker stabiel en met een goeie, stille voeding.
Overigens heeft de kast kwa constructie verder weinig overeenkomsten met de 08 serie, dus wat jij de grote voordelen van een 08 kast vindt, hoeft helemaal niet op een 45 te zitten.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Prima kast hoor maar het enige nadeel is dat er geen voorbestemde ruimte is voor een fan aan de achterkant(heb dus zelf het een en ander lopen zagen en boren ;) )

verder lekker ruim(voor midi begrippen dan) en ziet er gewoon mooi uit!
Pagina: 1