[ut2004] Muis doet raar

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020
Mijn muis doet echt vaag tijdens ut2004.

Soms als ik aan het rennen of strafen ben of wat dan ook en ben tegelijk aan het mikken (jaja ik kan alles tegelijk, haha) dan lijkt het wel of mijn muis niet reageert.
Ik loop b.v. rechtvooruit en wil naar beneden kijken (soms), dan kijkt hij naar beneden, maar wil ik weer omhoog kijken; blijft hij vooruit lopen, maar ook naar beneden kijken ipv omhoog.

(Optical met draadje)
Heb er nog nooit zulk soort problemen mee gehad.

Ik speel het op mijn laptop:
p4 2.8, ati 9200 (nieuwste drivers).

En het is hoogste irritant.
Iemand hier ervaring mee?
(En nee het is geen server lag, speel single player)

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

heb je dit op DIT moment ook met andere games ( ut2k3 .COD, SOF etc)?

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-02 11:55
wat voor muis heb je precies? (is wel handig om te weten ivm software e.d.) :)

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020
Tobiaz schreef op 16 maart 2004 @ 21:39:
heb je dit op DIT moment ook met andere games ( ut2k3 .COD, SOF etc)?
Nee, ik heb DIT nog nooit meegemaakt, ook niet tijdens andere games (CS / COD / UT)

Crash-Override schreef op 16 maart 2004 @ 22:01:
wat voor muis heb je precies? (is wel handig om te weten ivm software e.d.) :)
Het is een notebook muis van Microsoft:
Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/42702mcl.jpg

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Verwijderd

ik heb het zelfdeproblemen echt TE irritant gewoon..
UT 2004 dan he!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Maak je muismat eens schoon, of het oppervlak waarop je muist. Ik heb zelf ook een Mircosoft optisch muisje (IntelliEye Explorer 2.0 Wireless Black Leather) en soms hangt ie ook even. maakt je muismat eens goed schoon met een doekje oid. Dat helpt meestal wel bij mij.

Frogstar#2151

Verwijderd

Ik heb niet zoown muis volgens mij ligt het aan ut 2004

• Crash
Ik merk dat ik hier zelf ook heel af en toe last van heb, met een MX500 en de 9.79 drivers. Ik denk zelf dat het aan UT2004 ligt, want vooral in de Assault mode is het heel erg en bij de rest eigenlijk helemaal niet of sporadisch :?

Verwijderd

Hier ook een MX-500, standaard XP drivers, en hier doet het ook af en toe vaag! Hoop dat ze die 'bug' snel fixen.

Verwijderd

Bij mij precies het zelfde. Ben je aan het spelen en dan lijkt het alsof je controls vastzitten. Je kan geen andere kant meer op maar gaat gewoon daar heen waar je aan het heen gaan bent. Heb zelf een MX500 met drivers 9.79 met windows xp sp1 en een Radean 9700 met Omega drivers op basis van Catalyst 3.7.
Heb alles al geprobeerd wat betreft grafische instellingen. De optie reduce mouse lag heb ik ook uistaan maar het helpt niet. Echt hoogst irritant!!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb dat ook, ik zit zo te vliegen in onslaught en wil ergens landen, dan draai ik die raptor beetje en opeens houdt mijn muis ermee op en crash ik :?
Mx700 met nieuwste drivers :?

Verwijderd

Had hetzelfde probleem ook, vond in het filmpje in het begin het geluid zo zacht en de muziek te hard, na wat gezocht te hebben kwam ik ergens tegen dat je iets met je geluid moest doen,

Wat het voor mij oploste was bij audio 3d audio op H/W 3d audio te zetten, geluid ging ook gelijk stuk harder :)

hoop dat deze oplossing voor meerdere mensen werkt... anders hopen op de patch. :(

• Crash
Smarron schreef op 30 maart 2004 @ 17:19:
Ok, waarschijnlijk de oplossing op het mouse-lag probleem!!

De volgende settings moeten 'unchecked' zijn om de lag te voorkomen:

- Voice recognition !!
- Preload character skins

Ik heb geen last meer van lag, ook niet in ONS. Ik heb nog steeds mijn Logitech-drivers geinstalleerd, dus daar ligt het niet aan. Hebben meer mensen voice recognition aanstaan maar nog steeds geen lag ? Dan zou het weer vaag zijn. Maar goed, hier werkt het perfect, eindelijk! _/-\o_
uit het grote UT2004 topic :)
Pagina: 1