Toon posts:

Windows movie maker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

telkens als ik een clip in een andere clip wil doen faden schakelt windows movie maker zich automatisch uit. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen

als ik hier verkeert ben met dit bericht gelieve dan ook te zeggen waar ik het wel kwijt kan

nathalie

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Als windows movie maker zich automatisch uitschakeld wat gebeurd er dan ? . Komt er een error bericht in beeld of keert hij gewoon terug naar windows ?. Met het programma drwatson kan je inprincipe kijken wat het probleem is... Het kan b.v. aan het memory liggen dan moet je met het programma memtest even je geheugen testen.
Je kan moviemaker ook in veilige modus uitvoeren, dan gaat het mischien wel goed ...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
hij gaat gewoon terug naar windows, geen bericht of nix

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Dan is het waarschijnlijk een bug in het programma, of ligt het aan het formaat van de clips, je kan ze mischien omzetten naar mpeg of zo, dat werkt waarschijnlijk beter.

Hier kan je de laatste versie van moviemaker downloaden :
http://www.microsoft.com/...downloads/moviemaker2.asp

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Met welke versie werk je? Misschien een reinstall? (Of upgraden naar 2.0 als je die nog niet hebt. :))

Verwijderd

Topicstarter
heb ondertussen een oudere post gevonden waarin ze het bestand DivXAF.ax veranderen van naam en da helpt, maar toch bedankt
Pagina: 1