done done on to the next one... psn: Bear-H6O
ja grappig is dat, mensen die vragen waarom ik ze heb toegevoegd....ik heb helemaal niks gedaan?
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Ik heb trouwens ook probleem dat mensen niet getoont worden in m'n lijst, ze staan er wel in. ik heb veel meer mensen in m'n contact list als ik sorteer op online/offline
Ik heb volgens mij wel es gezien dat bij mensen outlook express en msn gelinked waren..pa gooide alle onbekende contacts uit outlook en mn broertje was al zn contacts in msn kwijt..
Ja dan moet hij hem niet online laten staan als hij er niet achter zit
Dan moet je je privacy-settings eens na lopen en aan zetten dat er om authorisatie gevraagd wordt
Hm, maak je gebruik van de laatste versie? Het viel me namelijk wel een weekje of twee terug op dat nieuwe contacten niet meer automatisch in een groep komen, maar bovenaan de lijst in MSN Messenger geplaatst worden. Dan zie je ze dus wel als je op off- en online sorteert, maar - als je pech hebt - niet als je ze in groepen sorteert.Martink schreef op 16 maart 2004 @ 21:14:
Ik heb trouwens ook probleem dat mensen niet getoont worden in m'n lijst, ze staan er wel in. ik heb veel meer mensen in m'n contact list als ik sorteer op online/offline
@TS: geen idee waar dat door komt. Controleer in ieder geval je privacy-settings en verander je password zodat je invloeden van buiten (vrienden, familie) die kloten uitgesloten hebt
Pagina: 1