[XP] HD fout

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• TheTransporter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 09:36
Hallo allemaal,

Eerst even dit ik weet niet hoe de topic titel nou het beste moest dus
als die fout is sorry.

Nu mijn probleem:
Als ik een nieuwe xp over een oude die niet meer werkt zet blijven alle
mappen staan van vorige gebruikers en blijven die gebruikers ook staan en als ik dan als admin inlog kan ik dan mappen met een wachtwoord weer toegang tot krijgen met het oude wachtwoord??

[ Voor 75% gewijzigd door TheTransporter op 16-03-2004 21:02 ]

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 09:01

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zou wel moeten ja, dat krijg je bij de installatie te zien. Dan geeft hij aan dat er al een andere versie van Windows aanwezig is, en dat je deze eroverheen kunt installeren (ik geloof - pin me er dus niet op vast) met behoud van mappen etc., of een clean install na format kunt doen.

Sorry het te moeten zeggen, maar als je je post wat rustiger en duidelijker had geformuleerd, had je denk ik wat meer kans op reactie gehad.

Ik suggereer een topictitel: [xp] mappen behouden bij install eroverheen

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

TheTransporter - beide vragen die je hebt zijn opgenomen in onze mooie Windows Operated Systems FAQ, en beide vragen zijn ook tot in den treure behandeld in eerdere topics (ik gok dat ze daarom onder het kopje Frequently Asked Questions zijn gaan vallen ;) ) :)

Lees even de Windows Operated Systems FAQ door (kan je bovenaan het forum vinden) - voor het toegang krijgen tot je beveiligde mappen:
  • Let op dat je geen enkele map "encrypted" hebt - hier kan je na een herinstallatie niet meer aan
  • Mappen van 'administrator' zal je via "Take Ownership" je zelf weer moeten toe-eigenen (staat in de FAQ beschreven)
Al met al - gewoon even de FAQ lezen dus - wel even opletten dat je uiteraard een backup maakt - er kan altijd iets mis gaan :)

Dit topic is gesloten.