Ik ben dus eigenlijk meer opzoek naar de ervaringen van mensen die plakplastic hebben gebruikt voor hun casemod.
Want ik wil ook zeer binnenkort mijn kast gaan beplakken met plakplastic met carbon look
.
En omdat deze look niet te spuiten valt kies ik dus voor plakplastic.
Maar wat ik dan graag wil weten is het volgende:
1. Blijft het goed zitten en laat het niet al te snel op de hoeken los.
2. Is het resultaat zo geworden zoals je een beetje in gedachten had, of heb je direct je kast ontdaan van het spul.
3. En hoe goed is het vormbaar, want als het soepel genoeg is gaat ook het front beplakt worden van de chieftec kast.
4. Waar nog meer te koop dan alleen de automat?
En dan zou ik graag wat pics zien van mensen die het gedaan hebben
.
Heb er al flink naar gezocht maar kan er weinig tot niks over vinden dat mensen het hebben beplakt.
Ook wordt er in de FAQ weinig over gesproken en zijn er weinig topics over of deze topics zijn way too old.
Want ik wil ook zeer binnenkort mijn kast gaan beplakken met plakplastic met carbon look
En omdat deze look niet te spuiten valt kies ik dus voor plakplastic.
Maar wat ik dan graag wil weten is het volgende:
1. Blijft het goed zitten en laat het niet al te snel op de hoeken los.
2. Is het resultaat zo geworden zoals je een beetje in gedachten had, of heb je direct je kast ontdaan van het spul.
3. En hoe goed is het vormbaar, want als het soepel genoeg is gaat ook het front beplakt worden van de chieftec kast.
4. Waar nog meer te koop dan alleen de automat?
En dan zou ik graag wat pics zien van mensen die het gedaan hebben
Heb er al flink naar gezocht maar kan er weinig tot niks over vinden dat mensen het hebben beplakt.
Ook wordt er in de FAQ weinig over gesproken en zijn er weinig topics over of deze topics zijn way too old.