Ik krijg op een of andere manier niet me resolutie veranderd! Ik kan wel een andere resolutie kiezen en dan saven, maar hij wordt niet echt ingeschakeld!
Heeft iemand een idee?
Heeft iemand een idee?
Verwijderd
Heey! Dat is een handig antwoord!! Die kan je in principe voor 90% van alle vragen die op GOT gesteld worden wel gebruiken (in aangepaste vorm). Maar ik vermoed dat de TS iets sneller een antwoord wil in plaats van een "heb je hem wel legaal gekocht test"..SandeR schreef op 16 maart 2004 @ 20:05:
Mocht je er niet uitkomen, vul dit dan ff in:
http://battlefieldhosting.ea.com/www/support/
Verwijderd
Zoek in de settings directory welke video.con gebruikt wordt, bij mij staat hier:Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:21:
ik kan wel video.con vinden, maar wat moet ik er mee doen precies?
Nu ga je naar de Profiles/Custom/ directory en opent daar weer video.con. Het gaat dan om de vetgedrukte regel:rem ** Custom **
run Profiles/Custom/Video.con
Probeer die eens in een andere reso te veranderen en kijken wat er gebeurd.. Nogmaals, deze info komt uit bf1942 maar misschien is de constructie wel gelijk gebleven... Als je weer het config scherm ingaat wordt deze file overschreven overigens!!rem *** Generated ***
game.setGameDisplayMode 1280 960 32 72
game.setDetailTexture 4
game.setShadows 1
game.setEnvironmentMapping 1
game.setGraphicsQuality 3
game.setLightmaps 1
game.setRenderWhenSpawnMenu 1
game.setMenuViewdistance 100
game.setEffectsQuality 3
game.setPerformance 3
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 20:27 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 20:38 ]
Maar zo werkt het niet altijd hoor.Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:09:
[...]
Heey! Dat is een handig antwoord!! Die kan je in principe voor 90% van alle vragen die op GOT gesteld worden wel gebruiken (in aangepaste vorm). Maar ik vermoed dat de TS iets sneller een antwoord wil in plaats van een "heb je hem wel legaal gekocht test"..
Bij battlefield 1942 staan con files. Misschien is deze constructie bij vietnam ook nog actueel? Als je de resolutie in video.con veranderd, werkt het dan wel?
[ Voor 25% gewijzigd door Hoyden op 16-03-2004 21:15 ]
800*600 verder pakttie nix anders.SandeR schreef op 16 maart 2004 @ 21:10:
[...]
Maar zo werkt het niet altijd hoor.
Zo van "Ik heb ff snel een antwoord nodig, dus dump ik het hier maar"..
Zo werkt het hier niet
Verder geeft de TS zeer weinig info.
Op welke resolutie draaid ie nu wel
Wat voor videokaart heb je, en welke driverversie
Wat voor OS
Wat heb je zelf al geprobeerd
Maak je gebruik van een Refreshfix of ander tweak proggie voor je monitor/videokaart
Verwijderd
Nee dat is gewoon normaal...Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 21:58:
das wel een goeie jah, nu kon je de herz ook instellen.
alleen het menu blijft dus wel in een lage resolutie, maar de game niet! raar hé?!
Dat heb ik ook jah, t beeld zit gewoon te ver naar rechts..Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 21:58:
das wel een goeie jah, nu kon je de herz ook instellen.
alleen het menu blijft dus wel in een lage resolutie, maar de game niet! raar hé?!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq