Ik heb een Duron 700@850 op een A7V, met een Alpha koeler. stressed is hij 52 graden, maar bij het aanzetten van de PC moet ik soms een aantal keren de PC opnieuw opstarten voordat ie booten wil. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Verwijderd
Voltage????
L1,2,3 bruggen goed gegrafiet'ed
check ff en post dat ook
is belangrijk voor hulp
MZL
L1,2,3 bruggen goed gegrafiet'ed
check ff en post dat ook
is belangrijk voor hulp
MZL
Het core voltage staat op 1.85, het probleem treedt niet op op 800 Mhz. Dus volgens mij ligt het niet an de L1 bruggen.
Is het zo dat hij na een tijdje na reboot opeens zelf zomaar opnieuw reboot, dan denk ik dat je cpu gewoon niet stabiel wil werken op die instelling. Mijn duron 700 kan ook op 900 na een paar keer reboot, maar als je hem daarna weer reboot, dan lukt het niet meer.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Als hij eenmaal draait is hij superstabiel, hetzelfde als hij op 900 draait, geen enkel probleem totdat ik moet rebooten of als ik hem aanzet nadat hij heeft uitgestaan
Weet ik, dat is bij mij ook zo, blijkbaar draait hij toch niet stabiel genoeg, want als hij na het rebooten niet meer aan wil, dan betekent het gewoon dat ie niet goed op die snelheid wil lopen.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ditr probleem had ik toen mijn Duron 650 standaard liep, nu hij bijna oc'ed to the max is doet hij alles perfect......
En sinds gisteren een Creative GeForce 2 MX, ik had bij MyCom Haarlem een SDRam versie besteld voor 365,- geven ze de DDRam versie mee, voor 365,- de verkoper had het nmiet in de gaten
En sinds gisteren een Creative GeForce 2 MX, ik had bij MyCom Haarlem een SDRam versie besteld voor 365,- geven ze de DDRam versie mee, voor 365,- de verkoper had het nmiet in de gaten
Verwijderd
Simpel: Busbreedte!
Die van DDR is maar 64 terwijl die van SDR op de GeForce 128 is.
In de praktijk blijkt uit alles dat de breedte belangrijker is dan de snelheid voor hogere prestaties.
kijk es op het tweaker nieuws; er zijn heel wat reviews hierover (zelf helaas effe geen tijd om de favo's op mijn andere compu door te spitten..opklokken!
Die van DDR is maar 64 terwijl die van SDR op de GeForce 128 is.
In de praktijk blijkt uit alles dat de breedte belangrijker is dan de snelheid voor hogere prestaties.
kijk es op het tweaker nieuws; er zijn heel wat reviews hierover (zelf helaas effe geen tijd om de favo's op mijn andere compu door te spitten..opklokken!
Verwijderd
Is m.i. niet dezelfde kaart.
De ene heeft minder pipelines of zoiets. Geforce 2 tegen MX....?
De ene heeft minder pipelines of zoiets. Geforce 2 tegen MX....?
Pagina: 1