Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Waarom kan ik steeds geen survey invullen?

Pagina: 1
Acties:

• Loeniemoon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-04-2021
IK ben als newbie enige tijd actief op tweakers.net. (had ik eerder moeten doen... ;) )
Al dankbaar gebruik gemaakt van reviews, pricewatch en zelf ook reacties geplaatst.

Natuurlijk wil ik graag een survey invullen voor beoordeling van de winkels.
Wanneer ik dit echter wil doen, blijf ik maar de melding krijgen dat ik nog geen twee weken lid ben (wat overigens zeker wel zo is) en een negatief karma heb (zou niet weten wat ik verkeerd heb gedaan).

Wat moet ik doen of doe ik verkeerd? 8)7

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Je hebt gewoon nog geen karma, ik denk dat dat bedoelt wordt met dat je een negatief karma hebt.

Ik neem trouwens aan dat jij dit bent: Loeniemoon :)

Ooh, en je bent nog geen 2 weken geregd (op T.net zelf) inderdaad :P

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 16-03-2004 19:44 ]

The devil is in the details.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Member sinds Wed 03 Mar 2004 - 17:58
3+14 is bij mij 17 en dat is morgen pas :) . Dus als alles goed gaat kun je vanaf morgen surveys gaan posten.

Verwijderd

positief karma krijgen. staat ergens in de FP faq hoe dat moet, maar om eerlijk te zijn vind ik het maar extreem ingewikkeld. voorzover ik het begrepen heb kun je je karma verhogen door veel op de FP te klikken, en door goede reacties te posten die goed gemod worden oid

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 19:43:
positief karma krijgen. staat ergens in de FP faq hoe dat moet, maar om eerlijk te zijn vind ik het maar extreem ingewikkeld. voorzover ik het begrepen heb kun je je karma verhogen door veel op de FP te klikken, en door goede reacties te posten die goed gemod worden oid
Karma krijg je alleen door goede reacties te plaatsen die goed beoordeeld worden door de moderators :) . Pageviews zorgen dan weer voor moderatorpunten.

Verwijderd

Harm schreef op 16 maart 2004 @ 19:43:
[...]

Karma krijg je alleen door goede reacties te plaatsen die goed beoordeeld worden door de moderators :) . Pageviews zorgen dan weer voor moderatorpunten.
ok dan :)

• Loeniemoon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-04-2021
Beste tweakers,

dank voor jullie antwoorden.
Kennelijk heb ik twee data door elkaar gehaald (stom ja). 8)7

Inderdaad moet het vanaf de 17e gewoon werken dan....
overigens lukte het net nog niet, dus wellicht de 18 dan.
en m'n karma is dus niet negatief, maar ik zal me er nog in verdiepen.

Thankx
Pagina: 1