Toon posts:

9800Se softmod gelukt of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Club3D 9800SE gekocht en die gesoftmod naar een 9800Pro, hij lijkt het prima te doen en ik haal een goede score bij 3DMark03 (4800). Battlefield:Vietnam en UT2004 spelen erg soepel, maar als ik een iets ouder spel (Call of Duty of Warcraft 3) speel, dan heb ik ontzettend veel last van artifacts. Checkerboard artifacts, maar ook witte stippen. Ook aquamark geeft dit. Betekent dit dat de softmod niet gelukt is? Of is dit een driver probleem?

Grtz,
Da_Mage

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hij is wel gelukt, maar je kaart wordt niet voldoende gekoelt of je geheugen is niet helemaal lekker

Ik zal je graag, net als de rest van GoT, eventjes vragen gebruik te maken van de search, aangezien dit al vaker is gevraagt en naar mijn weten zelfs een eigen topic heeft :)

**report**

[ Voor 3% gewijzigd door Vorkie op 16-03-2004 19:17 ]

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

*ik ben bang dat je een 9800SE hebt met wat doode Pipelines die dus bij die games naar voren komen dus het antwoord is ja Softmod is niet gelukt*

edit // zie net dat iemand anders het tegendeel bewijst mischien nog geluk voor je dan :)

veel kaarten merk je bij een speciefieke filter of 3D effect pas gliches bij andere kaarten zie je het maar heel lichtelijk *haast niet opvallend* waardoor je er gewoon lekker mee door kan gaan.

Je kan nog wel proberen de gpu en mischien voor de zekerheid het geheugen te downclocken kijken of de gliches weg gaan (denk het niet maar wel proberen waard) mischien dat je zo toch nog er gebruik van kan maken...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 19:18 ]

Verwijderd

nee is niet gelukt jammer

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep, dode pipelines inderdaad. Een van de 4 'extra' pipelines (of meerdere) werkt tegen, dus als je van die games zonder artifacts wil gebruiken, gewoon originele drivers gebruiken, dan is er niks aan het handje :) Dit had je prima zelf uit kunnen vinden, vandaar dat ik deze dicht doe.

Ohja, ThaNetRunner, het is echt niet nodig om in het topic te zeggen dat je het ge-report hebt, dat is vrij overbodig.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.