Heb afgelopen zaterdag een nieuw moederbord ingebouwd omdat mijn oude is overleden
Heb een Asus a7n8x-x gekocht.
Die dag alles ingebouwd en toen ff een format c: en de heleboel opnieuw instaleren. Nu wou ik mijn videokaart drivers voor mijn videokaart instaleren (point of view gf4 ti4200 with agp 8x).
Op de instalatie cd van die kaart staan 2 detonators (41.09 en 31.40). Heb die 41.09 geinstaleerd maar windows draaide daar niet eens normaal op
Veel vastlopers en fout meldingen. Dacht ff nieuwe drivers updaten maar was ook drama. Toen het hele zooitje eraf gegooid en die andere 31.40 detonators geinstaleerd, nu draaid alles stabiel
Alleen heb ik nog een probleempje met battlefield (misschien nog meer spellen).
Zie in de game veel blauwe/groene/roze vlakken zitten. verder draaid de game wel goed kwa snelheid.
Weet iemand wat dit probleem is en hoe ik dit kan oplossen?
ff wat gegevens:
Amd Athlon 2400 x
Asus moederbord a7n8x-x
Point of view (nvidea) gf4 ti4200 with agp8x
512 mb intern geheugen
voeding 350 watt
windows xp prof
Verder staan er nog geen programma's op alleen battlefield
Heb de kast open staan en video kaart + rest is niet echt (te) warm
Heb een Asus a7n8x-x gekocht.
Die dag alles ingebouwd en toen ff een format c: en de heleboel opnieuw instaleren. Nu wou ik mijn videokaart drivers voor mijn videokaart instaleren (point of view gf4 ti4200 with agp 8x).
Op de instalatie cd van die kaart staan 2 detonators (41.09 en 31.40). Heb die 41.09 geinstaleerd maar windows draaide daar niet eens normaal op
Veel vastlopers en fout meldingen. Dacht ff nieuwe drivers updaten maar was ook drama. Toen het hele zooitje eraf gegooid en die andere 31.40 detonators geinstaleerd, nu draaid alles stabiel
Alleen heb ik nog een probleempje met battlefield (misschien nog meer spellen).
Zie in de game veel blauwe/groene/roze vlakken zitten. verder draaid de game wel goed kwa snelheid.
Weet iemand wat dit probleem is en hoe ik dit kan oplossen?
ff wat gegevens:
Amd Athlon 2400 x
Asus moederbord a7n8x-x
Point of view (nvidea) gf4 ti4200 with agp8x
512 mb intern geheugen
voeding 350 watt
windows xp prof
Verder staan er nog geen programma's op alleen battlefield
Heb de kast open staan en video kaart + rest is niet echt (te) warm
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 18:32 ]