Toon posts:

drivers pov gf4 ti4200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb afgelopen zaterdag een nieuw moederbord ingebouwd omdat mijn oude is overleden ;(

Heb een Asus a7n8x-x gekocht.

Die dag alles ingebouwd en toen ff een format c: en de heleboel opnieuw instaleren. Nu wou ik mijn videokaart drivers voor mijn videokaart instaleren (point of view gf4 ti4200 with agp 8x).
Op de instalatie cd van die kaart staan 2 detonators (41.09 en 31.40). Heb die 41.09 geinstaleerd maar windows draaide daar niet eens normaal op |:(
Veel vastlopers en fout meldingen. Dacht ff nieuwe drivers updaten maar was ook drama. Toen het hele zooitje eraf gegooid en die andere 31.40 detonators geinstaleerd, nu draaid alles stabiel :)

Alleen heb ik nog een probleempje met battlefield (misschien nog meer spellen).
Zie in de game veel blauwe/groene/roze vlakken zitten. verder draaid de game wel goed kwa snelheid.

Weet iemand wat dit probleem is en hoe ik dit kan oplossen?

ff wat gegevens:

Amd Athlon 2400 x
Asus moederbord a7n8x-x
Point of view (nvidea) gf4 ti4200 with agp8x
512 mb intern geheugen
voeding 350 watt
windows xp prof

Verder staan er nog geen programma's op alleen battlefield
Heb de kast open staan en video kaart + rest is niet echt (te) warm

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 18:32 ]

Verwijderd

ga naders es naar www.nvidia.com en download daar de nieuwste drivers. de drivers op jou cd zijn namelijk al enigzins veroudert

Verwijderd

De laatste drivers zijn de 56.06
De 53.03 kan je gewoon bij www.nvidia.com downloaden.

Dan ben je in battlefield (dc?) de regenbogen al kwijt.

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

die 56.06 zijn ook al via www.nvidia.com te downen......

[Signature]

Verwijderd

Topicstarter
ok, gedaan maar weer een drama ;(

Bleef weer hangen, af en toe zat er een klein beetje leven in het beeld maar meer ook niet.

Maar wat het rare is als ik die drivers instaleer krijg ik een fout medling met ongeveer zoiets :

" dit kan programma kan fouten veroorzaken met de stabiliteit van windows xp, wilt u doorgaan?"

Maar bij die driver die er standaard bij zit en die het wel doet krijg ik deze foutmelding niet.

Misschien doe ik iets fout? gooi eerst oude drivers eraf --> daarna nieuwe drivers en wdm-vivo
of moet er nog meer gedaan worden?

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 21:35:
"dit kan programma kan fouten veroorzaken met de stabiliteit van windows xp, wilt u doorgaan?"
Dat zal wel die Windows Logo test zijn, nog nooit problemen mee gehad hier, heb je geen mogelijkheid de kaart in een andere PC te testen?

[ Voor 3% gewijzigd door Frietsaus op 16-03-2004 21:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ga dat morgen is doen, alleen hij heeft het wel goed gedaan in me oude moederbord.

Heb je nog speciale aanpassingen in de bios van dit nieuwe moederbord wat het misschien kan zijn?

Verwijderd

Je schreef dat je een probleem had met BF.
Heb je wel de laatste patch voor BF gedownload?

Verwijderd

Topicstarter
ja deze, battlefield_1942_patch_v1.6.19

Maar in het vorige moederbord werkte het spel wel normaal.

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

ik deinstalleer iig nooit de oude drivers voordat ik nieuwe erop gooi, nog nix geen probs gehad....

[Signature]

Verwijderd

Topicstarter
vandaag een andere kaart proberen te testen maar hij bleef hangen al bij het menu van battlefield :( |:(

Heb wel Pro evolution soccer 3 gespeeld en die liep wel normaal zonder vlekken.

ff info over de vlekken :P

Het lijkt wel of de vlek gewoon bij het spel hoort, want als je ff over de vlek heen loopt (ff verder lopen tot je hem niet meer op je beeldscherm ziet). Dan draai je om en dan zit de vlek er nog steeds. :?

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag naar de computer winkel geweest om te kijken wat er nou precies is.
Daar ander kaartje erin gedaan en spel werkt gewoon normaal dus kaart is kapot aan het gaan.

Vorige week moedebord al kapot gegaan (misschien heeft het daar iets mee te maken). Vorige week dus ook nieuw moederbord + nieuw reepje geheugen gekocht. Deze week ook nieuwe voeding omdat ik dacht dat daar misschien het probleem zat.

Zag een mooi kaartje gf 5200 fx en had dacht ik ergens gelezen dat het de opvolger van mijn oude kaartje is. Had al wat geld uit gegeven en dacht dit zal wel een leuk kaartje zijn en nog voor onder de 100 euro.

Kaartje gekocht, thuis inbouwen en drivers instaleren.
Weer battlefield erop gezet en alles leek weer te werken tot na een tijdje allemaal
grijze vlakken kwamen :(
Ik weer de nieuwste drivers voor deze videokaart gehaald en geinstaleerd maar dat hielp allemaal niet.

Dacht ga is ff hier kijken maar als ik zo lees kon ik beter me geld op straat gooien.

Zit er dus aan te denken om maandag maar terug te gaan en een ander kaartje te gaan halen om wat beter games te kunnen spelen. Of weet er iemand hier oudere drivers voor deze kaart die het wel normaal doen?

ff een screenshot:

screenshot
Pagina: 1