probleem met dell optiplex GXa HD traag

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 18:38

TF

bla bla

Topicstarter
Ik heb hier een dell optiplex GXa. (PII 233)

Opzich is hij wel snel, maar als ik Windows wil installeren is de overdracht zo verschrikkelijk traag. Ook programma;s als Ghost via dos zijn niet vooruit te branden.

Ik heb al een bios update gedaan en Ander geheugen, HD en proc. maar niets lijkt te helpen.

Iemand misschien enig idee wat dit kan zijn??? In de bios is verder helemal niets in te stellen.

Het lijkt in de overdracht te zitten, want het lezen/schrijven naar de HD is wat hem zo verschrikkelijk traag maakt.

[ Voor 15% gewijzigd door TF op 16-03-2004 18:18 ]

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
De diagnostiek programma die ik net heb gedownload geeft ook niets zinnigs aan.

Iemand misschien ervaringen met dit type dell?

Verwijderd

is het alleen norton ghost of zijn er ook andere windows toepassingen waar hij traag is?

gebruik je ghost onder dos?

zo niet heb je gekeken of je IDE drivers chipset drivers in orde zijn?

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 22:16:
is het alleen norton ghost of zijn er ook andere windows toepassingen waar hij traag is?

gebruik je ghost onder dos?

zo niet heb je gekeken of je IDE drivers chipset drivers in orde zijn?
Het is elke toepassing die ik wil starten. HEt volgende:

Ik heb de HD 3gig geformateert. ging gewoon zoals het hoort. Ik kopieer vanaf een cd ghost naar de hd. So far so good.

Als ik nu ghost opstart en een image probeer terug te zetten vanaf een cd is dat zoooo traag, na 2 uur staat ie 3 procent. Niet echt goed dus.

Ook al ik bijvoorbeeld de windows 98 setup start (en hij controleert je harde schijf) dan is dat zo traag als dikke stront in een nauwe trechter. Hij komt er wel, maar duurt uuuuren.