Ik heb zojuist een set opgenomen, van mijn draaitafels via mijn line in naar soundforge: dat doet ie geweldig. Maar ik kan hem niet als wav opslaan; wel als wma, mp3, soundforge project.
echter soms kan ik het wel (bij een andere set die evenlang is).
De foutmelding is alsvolgt:
"an error occurred while saving one or more files.
The file being rendered has exceeded the maximun size allowed for the selected format"
Nu heb ik gegoogled en kom ik op dit uit:
[link] http://www.tranceaddict.c...chive/topic/144360-1.html [/link]
maar daar praten ze over dat bij soundforge 7 dat over is: ik heb echter versie 7.
Daar komt bij dat mijn mix van gister wel zonder problemen kan: zal 2 a 3 min langer/korter zijn (zelfde set). Ik kan echter wel naar mp dus omzetten ed.
Ik heb ook geprobeerd om eerst als project op te slaan (.frg) en dan te renderen naar wav maar zelfde fout.
ik heb 40 GB vrij op mijn maxtor 7200 rpm, 768 DDR-ram (3200) en een athlon 2100+ @ 2.14 gh.
wat is nou het probleem?
bdw eerst naar mp3 en dan weer naar wav converteren wil ik niet (alleen als het echt niet anders gaat) want dan gaat er kwaliteit verloren; heb tohc niet voor niets op 96 kHz 24 bit opgenomen.
echter soms kan ik het wel (bij een andere set die evenlang is).
De foutmelding is alsvolgt:
"an error occurred while saving one or more files.
The file being rendered has exceeded the maximun size allowed for the selected format"
Nu heb ik gegoogled en kom ik op dit uit:
[link] http://www.tranceaddict.c...chive/topic/144360-1.html [/link]
maar daar praten ze over dat bij soundforge 7 dat over is: ik heb echter versie 7.
Daar komt bij dat mijn mix van gister wel zonder problemen kan: zal 2 a 3 min langer/korter zijn (zelfde set). Ik kan echter wel naar mp dus omzetten ed.
Ik heb ook geprobeerd om eerst als project op te slaan (.frg) en dan te renderen naar wav maar zelfde fout.
ik heb 40 GB vrij op mijn maxtor 7200 rpm, 768 DDR-ram (3200) en een athlon 2100+ @ 2.14 gh.
wat is nou het probleem?
bdw eerst naar mp3 en dan weer naar wav converteren wil ik niet (alleen als het echt niet anders gaat) want dan gaat er kwaliteit verloren; heb tohc niet voor niets op 96 kHz 24 bit opgenomen.
edit:
bijna 24 uur verstreken en nog geen steek verder, dus vandaar een schopje; mocht dit in verkeerde forum staan mag dat ook gemeld worden zodat ie naar de juiste verplaatst wordt....
Er moet toch wel iémand zijn die dit hier weet?
bijna 24 uur verstreken en nog geen steek verder, dus vandaar een schopje; mocht dit in verkeerde forum staan mag dat ook gemeld worden zodat ie naar de juiste verplaatst wordt....
Er moet toch wel iémand zijn die dit hier weet?
[ Voor 10% gewijzigd door Seesar op 17-03-2004 17:21 ]
T60P Widescreen